Nef İnşaat Merter projesi fiyatları ne kadar?

Nef İnşaat Merter projesi fiyatları ne kadar? Nef Merter 12 fiyatları 300 bin liradan başlangıç gösteriyor. Projede 563 konut bulunuyor
19.10.2013 - 13:29
Yazı Boyutu

Nef Merter 12 projesinde 1+1 ile 3+1 arasında değişen konut seçenekleri bulunuyor. Yüzde 4 peşinat vererek konut sahibi olunabilen projede N-E-F isimli 3 blok bulunuyor. 563 dairenin yer aldığı Nef Merter 12 projesinin yatırım değeri 360 milyon lira.

Şubat 2016 tarihinde teslim edilecek olan Nef Merter Konutları'nda satışlar tüm hızıyla devam ediyor. Yüzde 1 KDV avantajına sahip olan Nef Merter 12 Evleri'nin temeli Aralık-Ocak aylarında atılacak.

Banka kredisi kullanımına uygun olarak inşa edilen Nef Merter 12 projesinde 53 metrekarelik 1+1 daireler 300 bin liradan, 70 metrekarelik 2+1 daireler 384 bin liradan ve 94 metrekarelik 3+1 daireler 542 bin liradan başlıyor.

Projede konut almak isteyenler yüzde 4 peşinat veriyor. Kalan miktar ara ödemeler ve banka kredisiyle tamamlanıyor. Lombardini tarafından tasarlanan Nef Merter Konutları'nda otopark, yeşil alanlar, güvenlik gibi birçok seçenek bir arada sunuluyor.

Nef Merter 12 iletişim bilgileri

Web: http://www.nefmerter12.com

Telefon: 0850 250 06 33

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000