Jet Fadıl ortağını da dolandırmış!
Üsküdar'daki metro inşaatı binaları çatlattı
1 Euro'ya satın aldıkları evi bu hale getirdiler!
Yatırımcıların yeni adresi; Bayrampaşa
17 metrekarelik ev olur mu demeyin!

Narin Park Evleri nerede?

Narin Park Evleri Trakya'nın ilk modern ve büyük projesi olma özelliğini taşıyan ve Martı GYO tarafından hayata geçirilen Narin Park Evleri, Çerkezköy'de konumlandırıldı.
 
Yazı Boyutu

Çerkezköy'de 436 bin metrekarelik alan üzerine kurulan Narin Park, İstanbul'a 45 dakika mesafede, ayrıca 2012'de inşaatı başlayacak hızlı tren projesinin Narin Park'tan İstanbul'a ulaşım süresini 20 dakikaya indirecek ve Silivri'ye yapılacak Atatürk Havalimanı'nın 2 misli büyüklüğünde planlanan İstanbul'un 3. havalimanı da Çerkezköy'e 15 dakika mesafede yer alacak.

Narin Park Evleri Erguvan Sitesi İletişim Bilgileri

Web adresi: www.narinparkevleri.com

Mail: info@narinparkevleri.com

Telefon : 444 71 17

Fax : 282 726 73 06

Firma Martı GYO
Proje Narin Park
Telefon 444 71 17
Adres Narin Park Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Üsküdar Belediyesi'nden metro çalışması hakkında açıklama!
28.07.2015 15:26
Üsküdar Belediyesi Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy-Sancaktepe metro inşaatı çalışmaları sırasında binalarda meydana gelen hasarla ilgili açıklama yaptı.
Tema İstanbul, Daikin Airfel’i tercih etti!
28.07.2015 15:10
Türkiye’nin en büyük karma projesi Tema İstanbul, ısıtma ihtiyaçlarının çözümünde Daikin’i tercih etti.
24 GPY Türkiye'de ilk Gayrimenkul Yatırım Fonları’nı kuracak
28.07.2015 14:09
24 Gayrimenkul Portföy Yönetim Şirketi, Türkiye’nin ilk gayrimenkul yatırım fonlarının kuruluşu için hazırlıklarını tamamlamak üzere.
Türklerin Batum'a ilgisi yoğun!
28.07.2015 11:54
Gürcistan’ın liman kenti Batum'a bir yılda giden 4.5 milyon turistin 3.5 milyonunu Türkler oluşturuyor.
Batı Mahal, doğanın merkezinde bir yaşam sunuyor
28.07.2015 10:43
Doğa içinde malikane konforu yaşatan Batı Mahal, lokasyonuyla merkezi noktalara erişim kolaylığı da sağlıyor
Ziraat Bankası Azerbaycan'da faaliyete başladı!
28.07.2015 10:28
Ziraat Bankası’nın Azerbaycan’daki iştiraki Ziraat Bank Azerbaycan ASC faaliyete başladı.
Avanos'taki tahta köprüyü sallayan 88 lira ödeyecek
27.07.2015 17:02
Nevşehir'in Avanos ilçesinde Kızılırmak üzerindeki asma köprünün güvenliğini sallayarak tehlikeye düşürenlere 88 lira para cezası uygulanacak.
Kıbrıs'ın en yeni öğrenci yurdu kapılarını açtı!
27.07.2015 16:43
Dormitory Premium Park Kız Öğrenci Yurdu açıldı.
İnşaat sektörü güven endeksi Temmuz'da azaldı!
27.07.2015 16:38
Sektörel güven, hizmetler ve perakende ticarette yükselirken, yaz mevsiminin ortasına gelinmesine karşılık inşaat sektöründe düştü.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000