Nar Evleri 2'de daire fiyatları ne kadar?

Nar Evleri 2 Ketenci İnşaat tarafından İzmir Karşıyaka'da hayata geçirilen Nar Evleri 2'de dairelerin fiyatları 119 bin liradan başlıyor.
21.10.2011 - 12:10
Yazı Boyutu

Yüzde 25 peşinat vererek ve ara ödeme yapmadan sahip olabileceğiniz Nar Evleri 2 projesinde yer alan daireler 119 bin liradan başlayan fiyatlarla alıcılarını bekliyor.

Nar Evleri 2'nin sosyal olanakları arasında; 24 saat güvenlik, çocuk parkı, yüzme havuzu, açık hava fitness alanları, kapalı fitness salonu, ebeveyn banyosu, her blokta çift asansör, güvenlik kilitli çelik kapı, mutfaklarda ankestre ürünler, salonda ve yatak odasında klima, genel kalorifer sistemi, ısı ve ses yalıtımlı, dairelerde doğalgaz alt yapısı, merkezi uydu sistemi alt yapısı yer almakta.

Nar Evleri 2; Anadolu Caddesi'ne 1 dakika, metro durağına iki dakika, Çiğli Kipa'ya 10 dakika, Karşıyaka'ya 15 dakika Konak'a 25 dakika uzaklıkta konumlandırıldı.

Nar Evleri 2 İletişim Bilgileri

Web adresi: www.narevleri.com

Mail: info@narevleri.com

Telefon: 0 232 386 41 01

Fax : 0 232 386 41 02

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000