Nar Evleri 2'de daire fiyatları ne kadar?

Nar Evleri 2 Ketenci İnşaat tarafından İzmir Karşıyaka'da hayata geçirilen Nar Evleri 2'de dairelerin fiyatları 119 bin liradan başlıyor.
21.10.2011 - 12:10
Yazı Boyutu

Yüzde 25 peşinat vererek ve ara ödeme yapmadan sahip olabileceğiniz Nar Evleri 2 projesinde yer alan daireler 119 bin liradan başlayan fiyatlarla alıcılarını bekliyor.

Nar Evleri 2'nin sosyal olanakları arasında; 24 saat güvenlik, çocuk parkı, yüzme havuzu, açık hava fitness alanları, kapalı fitness salonu, ebeveyn banyosu, her blokta çift asansör, güvenlik kilitli çelik kapı, mutfaklarda ankestre ürünler, salonda ve yatak odasında klima, genel kalorifer sistemi, ısı ve ses yalıtımlı, dairelerde doğalgaz alt yapısı, merkezi uydu sistemi alt yapısı yer almakta.

Nar Evleri 2; Anadolu Caddesi'ne 1 dakika, metro durağına iki dakika, Çiğli Kipa'ya 10 dakika, Karşıyaka'ya 15 dakika Konak'a 25 dakika uzaklıkta konumlandırıldı.

Nar Evleri 2 İletişim Bilgileri

Web adresi: www.narevleri.com

Mail: info@narevleri.com

Telefon: 0 232 386 41 01

Fax : 0 232 386 41 02

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000