MUTLU İNŞAAT'TAN YENİ PROJE

MUTLU İNŞAAT'TAN YENİ PROJE Mutlu İnşaat tarafından hayata geçirilecek Ümraniye AVM&Otel projesi toplamda 18 bin 813 metrekarelik bir arazi alanı üzerinde yükselecek.
22.11.2011 - 16:04
Yazı Boyutu

Anadolu Yakası, Üsküdar - Ümraniye metro hattı geçiş noktalarından biri olan İnkılap Mahallesi, Alemdağ Caddesi üzerinde yer alacak olan ve 200 metre cadde cephesi olan Ümraniye AVM&Otel'in toplam alanı 18 bin 813 metrekare olurken, inşaat alanı 105 bin metrekare, AVM alanı 40 bin metrekare ve otel alanı ise 4 bin 500 metrekare olarak tasarlandı.

Ümraniye AVM&Otel'in içerisinde 75 odalı otel ve 105 tane kiralık mağaza yer alacak.

2013 yılında işletmeye alınacak Ümraniye AVM & Otel projesinde 60 bin metrekarelik kapalı otopark alanı ve sığınak olarak tasarlanmış bir alan da yer alacak.

Ümraniye AVM & Otel İletişim Bilgileri

Web adresi: www.mutluinsaat.com.tr

Telefon : 0212 442 00 11

Mail : mutlu@mutluinsaat.com.tr

Fax : 0212 441 12 60

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000