MUTLU İNŞAAT'TAN YENİ PROJE

MUTLU İNŞAAT'TAN YENİ PROJE Mutlu İnşaat tarafından hayata geçirilecek Ümraniye AVM&Otel projesi toplamda 18 bin 813 metrekarelik bir arazi alanı üzerinde yükselecek.
 
Yazı Boyutu

Anadolu Yakası, Üsküdar - Ümraniye metro hattı geçiş noktalarından biri olan İnkılap Mahallesi, Alemdağ Caddesi üzerinde yer alacak olan ve 200 metre cadde cephesi olan Ümraniye AVM&Otel'in toplam alanı 18 bin 813 metrekare olurken, inşaat alanı 105 bin metrekare, AVM alanı 40 bin metrekare ve otel alanı ise 4 bin 500 metrekare olarak tasarlandı.

Ümraniye AVM&Otel'in içerisinde 75 odalı otel ve 105 tane kiralık mağaza yer alacak.

2013 yılında işletmeye alınacak Ümraniye AVM & Otel projesinde 60 bin metrekarelik kapalı otopark alanı ve sığınak olarak tasarlanmış bir alan da yer alacak.

Ümraniye AVM & Otel İletişim Bilgileri

Web adresi: www.mutluinsaat.com.tr

Telefon : 0212 442 00 11

Mail : mutlu@mutluinsaat.com.tr

Fax : 0212 441 12 60

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
TOKİ, Kırşehir’de 131 konutun kura tarihleri!
28.05.2015 17:42
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Kırşehir Merkez Kayabaşı 2.Etap’ta bulunan toplam 131 konutun kura çekişini 23 Haziran’da yapacak.
Tarihi mekanlarda İstanbul dersleri devam ediyor!
28.05.2015 17:04
İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Esenler Belediyesi'nin ortaklaşa düzenlediği İstanbul Dersleri'nde sokak dersleri devam ediyor.
Açık Öğretim Lisesi sınavları ne zaman yapılacak?
28.05.2015 16:40
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) açık öğretim lisesi ve mesleki açık öğretim lisesi ikinci dönem sınavları, 30-31 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Antalya, otel yatırımında ilk sırayı aldı!
28.05.2015 14:29
Ekonomi Bakanlığı, konaklama sektörü için yapılan yatırımlar kapsamındaki 94 yeni proje için yatırım teşviği verdi.
Çamlık 18 Çekmeköy, Keller Williams'a emanet!
28.05.2015 11:58
MİKA İnşaat tarafından hızla değer kazanan bölgelerden Çekmeköy'de hayata geçirilen Çamlık 18 Çekmeköy Keller Williams ile işbirliği yaptı.
İnistanbul Gala’da daire fiyatları 320 bin liradan başlıyor!
28.05.2015 10:44
Zengin sosyal olanakları, yeşil alanları, ulaşım avantajları gibi seçenekleriyle yatırımcının dikkatini çeken İnistanbul'da beklenen gün geldi.
TOKİ, Kocaeli’de 915 konut yapacak!
28.05.2015 10:12
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi(TOKİ) Kocaeli’nde inşa edeceği konut, ticaret binası, büfe, sosyal tesis, mescit, kapalı otopark için ihale düzenliyor
İnistanbul Topkapı görücüye çıkıyor
28.05.2015 09:29
İş GYO ile Nef ortaklığında Topkapı'da inşa edilen İnistanbul, bugün görücüye çıkıyor.
İETT'den Adnan Menderes'e vefa
27.05.2015 17:22
İETT, tarihe geçen başbakanlarından merhum Adnan Menderes için Edirnekapı, Topkapı ve Ulubatlı’da bulunan üç durağı görselle kapladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000