3. Köprü’de 60 adet eğik askı halatın montajı yapıldı
Salı Pazarı şimdi de Merdivenköy’e taşınıyor
Yunanistan'daki düğümü referandum çözecek
Emlak Konut GYO'nun sektördeki büyümesi sürüyor
3. Havalimanı’nda terminal inşaatı başladı

MUTLU İNŞAAT'TAN YENİ PROJE

MUTLU İNŞAAT'TAN YENİ PROJE Mutlu İnşaat tarafından hayata geçirilecek Ümraniye AVM&Otel projesi toplamda 18 bin 813 metrekarelik bir arazi alanı üzerinde yükselecek.
 
Yazı Boyutu

Anadolu Yakası, Üsküdar - Ümraniye metro hattı geçiş noktalarından biri olan İnkılap Mahallesi, Alemdağ Caddesi üzerinde yer alacak olan ve 200 metre cadde cephesi olan Ümraniye AVM&Otel'in toplam alanı 18 bin 813 metrekare olurken, inşaat alanı 105 bin metrekare, AVM alanı 40 bin metrekare ve otel alanı ise 4 bin 500 metrekare olarak tasarlandı.

Ümraniye AVM&Otel'in içerisinde 75 odalı otel ve 105 tane kiralık mağaza yer alacak.

2013 yılında işletmeye alınacak Ümraniye AVM & Otel projesinde 60 bin metrekarelik kapalı otopark alanı ve sığınak olarak tasarlanmış bir alan da yer alacak.

Ümraniye AVM & Otel İletişim Bilgileri

Web adresi: www.mutluinsaat.com.tr

Telefon : 0212 442 00 11

Mail : mutlu@mutluinsaat.com.tr

Fax : 0212 441 12 60

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Anadolu Yakası’nda elektrik kesintisi!
04.07.2015 12:45
İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım AŞ, Anadolu Yakası’ndaki bazı ilçelerde 6 Temmuz’da elektrik kesintisi uygulanacağını açıkladı.
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulüne onay!
03.07.2015 15:34
Teknik Yapı tarafından İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen Tuzla Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulü yapıldı.
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Gülman Group ile Norm Yapı’nın mayası tuttu
02.07.2015 17:44
Bodrum Gündoğan’da geliştirilen Fiera Vista’da buluşan Gülman Group ile Norm Yapı iyi bir sinerji yakaladı.
Sur Çelik Kapı’dan hırsızlığa karşı garanti sertifikası
02.07.2015 16:54
“Dünyanın en güvenli kapısı” sloganıyla yola çıkan Sur Çelik Kapı hırsızlığa karşı tazminat ödeme garantisi veriyor.
Evora İstanbul, hayatınıza yeni bir soluk getirecek
02.07.2015 15:17
İstanbul’un en gözde bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen devasa proje Evora İstanbul, hayallerinizdeki kusursuz şehri sizin için gerçekleştiriyor
Bendeniz, otelci oluyor!
02.07.2015 14:50
Türk pop müziğinin sevilen isimlerinden Bendeniz, uzun süren suskunluğunu sevenlerini mutlu edecek bir haberle bozmaya hazırlanıyor...
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000