Merter Nef 12 projesi ödeme seçenekleri!

Merter Nef 12 projesi ödeme seçenekleri! Merter Nef Evleri’nde 10 bin lira peşinat ödeyerek daire sahibi olunabiliyor
10.10.2013 - 15:10
Yazı Boyutu

Merter Nef Evleri'nde 10 bin lira peşinat ödeyerek daire sahibi olunabiliyor. 65 bin 300 metrekarelik inşaat alanına sahip olan projede satışlar hızlı bir şekilde devam ediyor. İçerisinde 14 katlı N-E-F isimli 3 bloğun yer aldığı projede fiyatlar 276 bin liradan başlıyor.

Merter Nef 12 projesinde konut teslim tarihi Şubat 2016 olarak belirlendi. Banka kredisi kullanımına uygun inşa edilen projede yüzde 4 peşinat veriliyor. Ardından yüzde 5 oranında 3 ara ödeme yapılıyor. Kalan miktar banka kredisiyle tamamlanıyor. Projenin teslim tarihinde ise yüzde 6'lık tek ödeme yapılıyor.

Lombardini tarafından tasarlanan Nef Merter 12 projesinde 53 metrekarelik 1+1'ler 276 bin liradan, 70 metrekarelik 2+1'ler 384 bin liradan ve 94 metrekarelik 3+1'ler 542 bin liradan başlangıç gösteriyor.

Merter Nef 12 360 milyon liralık yatırımla hayata geçiriliyor. 53 metrekare ile 135 metrekare arasında değişen daire seçeneklerinin yer aldığı Nef Merter'de 1600 metrekare büyüklüğe sahip ortak alan bulunuyor.

Nef Merter görselleri için tıklayın!

Nef Merter 12 iletişim bilgileri

Web: http://www.nefmerter12.com

Telefon: 0850 250 06 33

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Dünyanın en yaşlı insanı öldü
01.04.2015 10:45
2013'te Guinness Dünya Rekorları tarafından dünyanın en yaşlı kişisi kabul edilen Japon kadın Misao Okawa, 117 yaşında hayata gözlerini yumdu.
Bahara yakışan mutfak ve banyolar Erica Serisi’nde…
01.04.2015 10:32
Seramik sektöründe, yıllardır inovatif, kaliteli ve farklı çözümler sunan Yurtbay Seramik, modern mutfak ve banyolar için farklı çözümler üretiyor.
Evora İstanbul'un o parseli de onaylandı!
01.04.2015 10:00
Evora İstanbul'un 102 ada 1 parselde bulunan alanının kısmi geçici kabulünün onaylandığı Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıklandı.
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000