MERKEZ KAYAŞEHİR'DE YENİ FIRSAT!

MERKEZ KAYAŞEHİR'DE YENİ FIRSAT! Türkiye’nin ve Avrupa’nın en büyük uydu kentinin merkezinde inşası devam eden Merkez Kayaşehir Oteli'nin Hilton’a verilmesinin ardından, projenin ofisleri olan Merkez Kayaşehir Business da satışa çıkıyor.
22.09.2011 - 12:18
Yazı Boyutu

63 bin metrekare kapalı, 36 bin 700 metrekare kiralanabilir alanda 172 mağazanın yer aldığı Merkez Kayaşehir, TOKİ öncülüğünde hızla gelişen Kayaşehir'in tam kalbinde yükseliyor.

5 bin 300 metrekare kiralanabilir alanda 82 adet bağımsız bölümden oluşan Merkez Kayaşehir Business, 1 Ekim'de satışa çıkıyor.

“65 bin konut 1 iş merkezi” sloganıyla lanse edilen Merkez Kayaşehir Business, bölgenin tek iş merkezi olma özelliğini taşıyor.

Merkez Kayaşehir Business

212 444 67 59

www.merkezkayasehir.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000