Marmara Evleri 3 satılık daireler! 344 bin TL'ye 3+1!

Marmara Evleri 3 satılık daireler! 344 bin TL'ye 3+1! Yedi blok halinde inşa edilen Marmara Evleri 3'ün yatırım değeri 80 milyon lira olarak belirlendi
05.07.2013 - 08:56
Yazı Boyutu

Yüzde 85'i yeşile ayrılan Marmara Evleri 3, Beylikdüzü - Yakuplu'da konumlandırılıyor. 38 mağazanın hizmet vereceği Marmara Evleri 3 projesinde 396 daire yer alıyor. Yedi blok halinde inşa edilen Marmara Evleri 3'un yatırım değeri 80 milyon lira olarak belirlendi.

Marmara Evleri 3'te 2+1 konut satışları tamamlandı. Projede 168 metrekarelik 3 oda 1 salon evler 377 bin liradan, 174 metrekarelik 3 oda 1 salon evler 311 bin liradan, 193 metrekarelik 4 oda 1 salon evler ise 367 bin liradan başlangıç gösteriyor. Yüzde 1 KDV avantajı sunan Marmara Evleri 3, İhlas Yapı tarafından inşa ediliyor. 

Daireler A enerji sınıfı cihazlar, Franke marka ankastre ocak, mikrodalga fırın, bulaşık makinesi ve paslanmaz çelik davlumbazlı aspiratör, geniş ve ferah tasarımlı, Lineadecor marka lüks mutfak dolapları olacak şekilde teslim edilecek. 

Arsa alanı 47 bin 102 metrekare olan Marmara Evleri 3'te fitness center, sauna, Fin hamamı, kapalı yüzme havuzu, sauna, voleybol sahası, tenis kortu, basketbol sahası, tenis kortu, bisiklet yolları, yürüyüş parkurları ve göl cafe mevcut. Her daire için 2 adet kapalı otopark alanın tahsis edildiği Marmara Evleri 3, 7/24 güvenlik ile korunuyor.

Marmara Evleri 3 İletişim Bilgileri;

Web: http://www.marmaraevleri3.com/

Telefon: 0212 876 18 40

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma İhlas Holding
Proje Marmara Evleri 3
Telefon 0212 876 18 40
Adres Marmara Evleri 3 Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Depremde yıkılan lise yeniden inşa ediliyor
29.03.2015 17:41
Van'da 1948 yılında yapılan ve 2011 depremlerinde ağır hasar aldığı için yıkımı gerçekleştirilen Atatürk Lisesi, yeniden yapılıyor.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000