Lemuria Esenyurt Evleri satılık daire fiyatları

Lemuria Esenyurt Evleri satılık daire fiyatları Esenyurt Lemuria Konutları'nda satılık daire fiyatları 89 bin liradan başlıyor
26.11.2013 - 16:02
Yazı Boyutu

Lemuria Esenyurt projesi BTC İnşaat tarafından hayata geçiriliyor. İçerisinde 1+1, 2+1 ve 3+1 dairelerin yer aldığı projede fiyatlar 89 bin liradan başlıyor. Banka kredisi kullanımına uygun olan Esenyurt Lemuria Konutları'nda teslimler hemen gerçekleştiriliyor. Lemuria Esenyurt Evleri'nde 46-57 metrekarelik 1+1 daireler 89 bin lira ile 106 bin lira arasında, açık mutfak 2+1 daireler 145 bin lira ile 150 bin lira arasında, kapalı mutfak 2+1 daireler 190 bin lira ile 205 bin lira arasında değişiyor. Projede son 143 metrekarelik 3+ daire 240 bin TL'den satılıyor. Esenyurt Lemuria Konutları'nda +1 daire almak için 5 bin liraya yakın peşinat ödemesi yapılıyor. Kala miktar banka kredisiyle tamamlanıyor. 24 saat güvenlik hizmetinin yer aldığı Lemuria Esenyurt Konutları'nda arsa alanı 5 bin metrekare olarak belirlendi. Konutların haricinde ticari birimlerinde yer aldığı Lemuria Esenyurt Evleri'nde kapalı havuz, sauna, teras bahçelerinde barbekü, buhar odası, jakuzi, süs havuzları, Türk hamamı, fitness center, çocuk oyun alanları ve otopark gibi birçok hizmet bir arada sunuluyor.
Lemuria İletişim Bilgileri
Web: http://www.lemuria.com.tr 
Telefon: 0212 620 11 11
Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Filli Boya’dan tonlarca atığın geri dönüşümüne katkı!
01.04.2015 15:15
Ülkemiz geleceğine ve ekonomisine katkılarını sürdürüyor Filli Boya, 2014’te 3.758 ton atığın geri dönüşümüne katkıda bulundu.
Akkuyu Santrali, 7 yıldan daha önce hizmete girecek!
01.04.2015 13:42
Akkuyu Nükleer AŞ Genel Müdürü Fuad Akhundov, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Akkuyu Santrali’nin planlanandan önce hizmete gireceğini belirtti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000