Kütahya Modern İzka daire fiyatları

Kütahya Modern İzka daire fiyatları İzka İnşaat Kütahya Modern Evleri'nde satılık daire fiyatları 208 bin TL'den başlıyor
02.11.2013 - 14:37
Yazı Boyutu

İzka İnşaat'ın Kütahya'da kentsel dönüşüm kapsamında hayata geçirdiği Kütahya Modern Evleri'nde 2+1, 3+1 ve 6+1 konut seçenekleri yer alıyor. 132 metrekarelik 2+1 dairelerin 208 bin liradan, 175 metrekarelik 3+1 dairelerin 250 bin liradan başladığı Kütahya Modern Evleri'nde yüzde 25 peşinat verip kalan miktarı banka kredisiyle 120 aya varan vadelerle tamamlama fırsatı sunuluyor.

Kütahya'nın ilk kentsel dönüşüm projesi olma özelliğini de taşıyan Kütahya Modern Evleri'nde konut teslimleri 1,5 yıl sonra başlayacak. Kütahya Modern Konutları içerisinde kum havuzu, çocuk oyun alanları, geniş yeşil alanlar, yürüyüş ve bisiklet yolu, açık otopark ve açık spor alanları gibi birçok sosyal hizmet yer alıyor.

Kütahya Modern iletişim bilgileri

Web: http://www.kutahyamodern.com

Telefon:  444 4 172

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000