Kurtköy Park Life güncel fiyat listesi!

Kurtköy Park Life güncel fiyat listesi! Cihan İnşaat tarafından Kurtköy’de inşa edilen Park Life Evleri’nde konutlar 133 bin lira ile 609 bin lira arasında değişen fiyatlarla satılıyor
 
Yazı Boyutu

Cihan İnşaat tarafından Kurtköy'de inşa edilen Park Life Evleri'nde konutlar 133 bin lira ile 609 bin lira arasında değişen fiyatlarla satılıyor

16 bin metrekarelik alan üzerinde hayata geçirilen Park Life Evleri, Kurtköy'de konumlandırılıyor. 10 katlı 5 blok ile 3 konaktan oluşan projede toplam 245 konut bulunuyor.

Kurtköy'de hayat bulan Kurtköy Park Life Evleri'nde 1+1, 2+1, 3+1 ve 4+1 konut seçenekleri bulunuyor.

Fiyat listesi

1+1 konutlar 133 bin lira ile 181 bin lira, 2+1 konutlar 241 bin 500 lira ile 272 bin 500 lira, 3+1 konutlar 299 bin lira ile 570 bin lira, 4+1 konutlar ise 502 bin lira ile 609 bin lira arasında değişen fiyatlarla satışa sunuluyor.

Kurtköy Park Life Evleri'nin teslimatının 2013 yılı Ağustos ayında yapılması planlanıyor.

Kurtköy Parklife Evleri İletişim Bilgileri

Web adresi: www.cihaninsaat.com

Telefon numarası: 216 482 72 00

emlaktasondakika

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Sapanca Mesken projesinin detayları açıklandı!
27.04.2015 17:23
Siyo İnşaat projesi olan Sapanca Mesken, 4 bin metrekare üzerinde 4 adet müstakil villadan oluşuyor.
TOKİ konutları Türkiye'nin en sağlam binaları kategorisinde!
27.04.2015 16:21
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Mehmet Ergün Turan, bugün AA Finans Masası'nın konuğu oldu ve sektörle ilgili önemli açıklamalar yaptı.
Doğru nefes al, hastalıktan korun!
27.04.2015 15:53
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından çalışanlar için düzenlenen 'Doğal nefes çalışması' semineri ile doğru şekilde nefes almanın önemi anlatıldı.
Çekmeköy’de konut almanın tam zamanı!
27.04.2015 14:50
216 Yapı tarafından İstanbul Çekmeköy’de hayata geçirilen 216 Butik Plus Rezidans ev alacaklara ödemeyi kolaylaştıran seçenekler sunuyor.
İnternetten alışverişte büyük değişiklik!
27.04.2015 10:22
İnternetten alışveriş yapanlar müjde. E-ticaret yasasına büyük değişiklikler geliyor.
"O kadar malı eşimin üstüne yaptım, pişmanım!"
27.04.2015 09:40
Feryal Gülman’ın 200 milyon liralık boşanma davası açtığı Kemal Gülman, ‘duygusallığı’ yüzünden pişmanlık yaşadığını söyledi.
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000