Kristal Şehir fiyat listesi

Kristal Şehir fiyat listesi İhlas Holding İnşaat Grubu tarafından Beylikdüzü Esenyurt'ta inşa edilen Kristal Şehir projesinde yer alan daireler 106 bin lira ile 241 bin liradan satılmakta.
 
Yazı Boyutu

Kristal Şehir'de yer alan dairelerden; 68 ile 36 metrekarelik 1+1'ler 106 bin liradan, 90 ile 102 metrekarelik 2+1'ler 130 bin liradan ve 155 ile 178 metrekarelik 3+1'ler ise 202 bin lira ile 241 bin lira arasında değişen fiyatlarla alıcılarını beklemekte.

155 bin metrekare arsa alanı üzerinde yükselen Kristal Şehir projesi iki bloğu rezidans şeklinde tasarlanan 20 blokta toplam 4 bin 588 daireden oluşuyor.

Kristal Şehir İletişim Bilgileri

Web adresi : www.kristalsehirevleri.com

Telefon : 0212 454 45 90

Fax : 0212 852 68 88

Firma İhlas İnşaat
Proje Kristal Şehir
Telefon 0212 852 68 00
Adres Kristal Şehir Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Şok oldular: Evlerinizi hemen boşaltın!
28.04.2015 17:33
Sakarya'nın Geyve İlçesi’nde, 1975 yılında heyelan tehlikesi nedeniyle nakledilen 50 haneli köy halkına, 40 yıl sonra yine aynı şok!
Kullar İnşaat basınla bir araya geliyor!
28.04.2015 15:58
Kullar İnşaat 2014 yılı değerlendirmesi ve 2015 yılı hedeflerini basınla bir araya geleceği toplantı da açıklıyor!
Türk doğal taş ihracatçıları Amerika’yı yeniden keşfettiler
28.04.2015 15:17
Türk doğal taş ihracatçıları, Amerika’nın en büyük doğal taş fuarı olan Coverings-Showcasing Tile + Stone’da dünya devleri ile yarıştı.
"Yerli Robinson" yağışların ardından adasına döndü!
28.04.2015 12:11
Kahramanmaraş’ta Türkiye genelinde geçen yıl yaşanan kuraklık nedeniyle barakasını terk eden Yerli Robinson, yağışların ardından adasına döndü.
Milyarder iş adamının yatı Kuşadası’na demir attı!
28.04.2015 11:52
Kuşadası Ege Ports Limanı'na daha önce yakıt almak için uğrayan Katar Emiri ve Rus milyarderin yatından sonra bu kez Paul Allen'ın yatı yanaştı.
Graniser’in sezon trendleri dış mekanlarda!
28.04.2015 10:56
İlkbaharın gelmesiyle beraber Graniser, benzersiz renk ve ebat seçenekleri ile sezon trendlerini dış mekanlara taşıyor.
Ege Perla’nın 32 ticari ünitesini portföyünde tutacak!
28.04.2015 10:25
İş GYO, Ege Perla projesinin 32 adet ticari ünitesini portföyünde tutma kararını Kamuyu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) açıkladı.
Sapanca Mesken projesinin detayları açıklandı!
27.04.2015 17:23
Siyo İnşaat projesi olan Sapanca Mesken, 4 bin metrekare üzerinde 4 adet müstakil villadan oluşuyor.
TOKİ konutları Türkiye'nin en sağlam binaları kategorisinde!
27.04.2015 16:21
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Mehmet Ergün Turan, bugün AA Finans Masası'nın konuğu oldu ve sektörle ilgili önemli açıklamalar yaptı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000