Koza Koru Çamlıca evleri bugün satışa çıkıyor!

Koza Koru Çamlıca evleri bugün satışa çıkıyor! Garanti Koza’nın Anadolu yakasında inşa edeceği yeni projesi Koza Koru Çamlıca projesi bugün satışa çıkıyor
08.11.2010 - 08:16
Yazı Boyutu

 

 1948 yılından beri yurt içi ve yurt dışında üstlendiği projelerde adından sıkça söz ettiren Garanti Koza İstanbul'da inşa edeceği yeni projesi Koza Koru Çamlıca projesini satışa sunuyor.

İstanbul'un önemli yerlerinden Büyük Çamlıca Tepesi'nde inşa edilecek Koza Koru Çamlıca projesi bugün satışa çıkacak.

Saydam evler konseptiyle dikkat çeken, yüksek standartlı konut projesi Koza Koru Çamlıca'nın tasarımını ünlü mimarlık ofisi Tabanlıoğlu üstleniyor. Büyük Çamlıca'nın değerine değer katacağımıza inandığımız proje, geleneksel ve çağdaş Türk mimarisinin sentezinden oluşuyor. Yeşillikler içinde, ultra lüks konut projesi Koza Koru Çamlıca; tamamı ile saydam cepheleri ve yüksek tavanları ile ferah bir yaşam alanı sunuyor.

2010 yılı sonunda inşaasına başlanacak Koza Koru Çamlıca projesinin tanıtım toplantısında Garanti Koza Yönetim Kurulu Başkanı Şükrü İlkel, Garanti Koza Yönetim Kurulu Başkan Vekili Dr. Murat Binark, Garanti Koza Yönetim Kurulu Üyesi Serhan Baykal, Garanti Koza Pazarlama Sorumlusu Coşkun Erginer ve Mimar Murat Tabanlıoğlu da yer alacak.

 

Koza Koru Çamlıca iletişim bilgileri

Web: www.garantikoza.com.tr

Tel: 0212 467 22 22

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000