Kiptaş Vaditepe 2. Etap satılık daire fiyatları

Kiptaş Vaditepe 2. Etap satılık daire fiyatları Vaditepe Kiptaş 2. Etap daire fiyatları 223 bin 250 liradan start alıyor
20.01.2014 - 13:33
Yazı Boyutu

284 bin metrekare arsa üzerinde inşa edilen Vaditepe Bahçeşehir projesinin 2. Etabı'nda başvurular 22 Ocak 2014 günü sonra eriyor. Kamu çalışanlarına özel olarak satışta olan Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap kapsamında başvuruların ardından kuralar 30 Ocak 2014'te çekilecek. 2+1 ve 3+1 konutların yer aldığı Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap projesi içerisinde yüzde 10 peşinat ödeyerek ev sahibi olunabiliyor. 2+1 dairelerin ortalama 223 bin 250 liradan, 3+1 dairelerin ise ortalama 277 bin 300 liradan başladığı Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap Konutları içerisinde 742 adet 2+i ev, 358 adet 3+1 ev bulunuyor. Projede 2+1 daireler için 2 bin lira, 3+1 daireler için ise 3 bin lira ön ödeme yapılıyor. Ardından bu ödemeler dahil olmak üzere yüzde 10'luk peşinat ödeniyor. 1 yıl sonra yüzde 15 oranında ara ödeme gerçekleştiriliyor. Kalan miktar 120 aya varan vadelerle tamamlanıyor. Proje içerisinde fitness center, yüzme havuzu, sauna, otopark, güvenlik, spor alanlar, hamam ve sauna gibi birçok seçenek yer alıyor.

Vadi Tepe 2. Etap ön talep formu için tıklayın

Vadi Tepe Bahçeşehir 2. Etap iletişim
Web: http://vaditepebahcesehir.com/etap2/?sayfa=ana_sayfa
Telefon: 0212 414 98 98
Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Firma Kiptaş
Proje Vaditepe Bahçeşehir
Telefon 0212 414 98 98
Adres Vaditepe Bahçeşehir Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000