Seba Gacemer görevden alındı!
Otogara giren de çıkan da bin pişman!
Gül İnşaat Vira İstanbul için düğmeye basıldı!
Konut fiyatları düşecek, iflas eden firmalar olacak!
Türkiye Körfez Ülkeleri pazarında mutlaka olmalı

Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe nerede?

Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe nerede? Toplam 4 bin konuttan oluşan Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe projesi için geri sayım başladı
 
Yazı Boyutu

Kiptaş'ın 4 bin konutluk dev projesi Vaditepe projesi Bahçeşehir'de yükselecek. 384 bin metrekarelik bir arsa üzerinde inşa edilen Vaditepe projesi Bahçeşehir Mesa Nurol Evleri'nin hemen yanında yer alıyor. 

Bahçeşehir'deki 2 milyon metrekarelik vadiye komşu konumda olan Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe'de okuldan camiye, ticari ünitelerden sağlık birimlerine kadar bir çok özellik bir arada bulunacak.

Bir şehir gibi planlanan Vaditepe projesinde 1+1, 2+1, 3+1, 4+1 ve 5+1 konut tipleri yer alıyor.

Vaditepe projesi Bahçeşehir Gölet'e, TEM'e oldukça yakın bir konumda yer alıyor.

www.vaditepebahcesehir.com yakında yayına başlayacak...

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
SGK, 8 ilde 12 gayrimenkulü satıyor!
01.09.2015 16:35
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Çankırı, Karabük, Isparta, Uşak, Bingöl, Batman, Kayseri ve Adana'da yer alan 12 taşınmazı satışa çıkardı.
Körfezli yatırımcı Türkiye’de kendini buluyor
01.09.2015 16:32
Emlaktasondakika.com olarak Körfezli yatırımcıların Türkiye’yi neden tercih ettiklerini ele aldık.
Sky Blue İstanbul’da son 20 daire!
01.09.2015 14:17
Royal Group imzasıyla Kartal’da hayata geçirilen Sky Blue İstanbul’da son 20 daire avantajlı fiyatlar ve uygun ödeme planlarıyla satışa sunuldu.
Moskova'ya yeni konut projesi!
01.09.2015 11:11
Moskova’da 1.7 milyar rublelik yeni konut projesi onaylandı.
Gazze'de inşaat sektöründe hareketlilik başladı!
31.08.2015 16:54
İsrail'in abluka altında tuttuğu Gazze'ye çimento girişine izin vermesinin ardından inşaat sektöründe hareketlilik başladı.
Artaş Group projelerinde Baumit imzası!
31.08.2015 15:15
Baumit, Artaş Group projelerine dış cephe ısı yalıtım sistemlerinden zemin sistemlerine kadar farklı ürün grupları ile katkıda bulunuyor.
Tarlabaşı 360, Arap yatırımcılara ‘örnek proje’ olarak tanıtıldı
31.08.2015 14:22
Dubai’de gerçekleşecek Cityscape Fuarı öncesinde Türk-Arap Yatırımcılar Gayrimenkul Yatırım Forumu’nda buluştu.
Otonomi'ye ANKESOB'den ziyaret!
31.08.2015 11:12
Ankara Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (ANKESOB) ve Ankaragücü Kulübü Başkanı Mehmet Yiğiner, Otonomi'yi ziyaret etti.
Ayşe Kaya, Zeyno'nun malları için mahkemede!
31.08.2015 09:33
Teoman’dan 5 ay önce boşanan Ayşe Kaya, velayeti kendisinde bulunan küçük kızı Zeyno’ya miras hükümlerinin uygulanabilmesi için mahkemeye başvurdu.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000