Manhattan’da 805 milyon TL'ye depo satıyorlar!
İşte Türkiye Konut Piyasası Haziran 2015 raporu
TOKİ’den 597 konut müjdesi!
İstanbul’da konut fiyatları düşecek mi?
Bodrum Gündoğan’a “Gülman Group” damgası

Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe nerede?

Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe nerede? Toplam 4 bin konuttan oluşan Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe projesi için geri sayım başladı
 
Yazı Boyutu

Kiptaş'ın 4 bin konutluk dev projesi Vaditepe projesi Bahçeşehir'de yükselecek. 384 bin metrekarelik bir arsa üzerinde inşa edilen Vaditepe projesi Bahçeşehir Mesa Nurol Evleri'nin hemen yanında yer alıyor. 

Bahçeşehir'deki 2 milyon metrekarelik vadiye komşu konumda olan Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe'de okuldan camiye, ticari ünitelerden sağlık birimlerine kadar bir çok özellik bir arada bulunacak.

Bir şehir gibi planlanan Vaditepe projesinde 1+1, 2+1, 3+1, 4+1 ve 5+1 konut tipleri yer alıyor.

Vaditepe projesi Bahçeşehir Gölet'e, TEM'e oldukça yakın bir konumda yer alıyor.

www.vaditepebahcesehir.com yakında yayına başlayacak...

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Stamford Bridge, 500 milyon sterline yenileniyor!
30.06.2015 14:13
Chelsea’nin milyarder sahibi Roman Abramovich, Stamford Bridge Stadı’nın yenileme çalışması için kesenin ağzını açtı.
Ege Yapı, Yenisahra sakinleri ile iftarda buluştu
30.06.2015 14:11
Gayrimenkul sektöründe hayata geçirdiği projelerle dikkat çeken EgeYapı Group Yenisahra’da ikamet eden arsa sahipleri ve yakınları ile bir araya geldi
Nefes Sakarya için geri sayım başladı
30.06.2015 14:10
Eminevim’in projesi olan ve doğal dokuyu bozmadan inşa edilen “Nefes Sakarya’nın, rahat bir “Nefes” almak isteyenlerle buluşmasına sayılı günler kaldı
Araplar o ilde 50 milyon dolarlık gayrimenkul aldı!
30.06.2015 13:53
Ordu Valisi İrfan Balkanlıoğlu Karadeniz Bölgesi’ne son zamanlarda büyük ilgi gösteren Arapların 50 milyon dolarlık gayrimenkul satın aldığını söyledi
İran ilk kez MAPIC'de!
30.06.2015 10:48
Bu yıl 18-20 Kasım'da dünyanın en önemli perakendecileri ve AVM yatırımcılarını 21. defa bir araya getirmeye hazırlanan MAPIC 2015’te İran sürprizi.
Nurol GYO'dan akademik çalışmalara destek!
30.06.2015 10:34
22. Uluslararası Gayrimenkul Konferansı’nda Nurol GYO adına ‘Doktora Ödülü’ verildi.
Kızılay, Eskişehir'de daire yaptıracak!
30.06.2015 09:58
Türk Kızılayı Eskişehir Şubesi, Resmi Gazete yayınlanan bugünkü ilanında apart daire yaptıracağını duyurdu.
Fuzulev şube ve bayileriyle hedeflerini büyütüyor
29.06.2015 16:48
Fuzul Grup, 23 yıllık sektör tecrübesi ile gayrimenkul sektöründe yeni bir oluşuma imza atarak Fuzulev markasını oluşturdu.
Uzan ailesinin Türkiye’deki tüm mallarına el konulacak
29.06.2015 13:57
Dolandırıcılıktan yargılaması devam eden Yavuz Uzan ve Murat Hakan Uzan 15 gün içinde İstanbul 8. Ağır Ceza Mahkemesine başvurmazsa kaçak sayılacak.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000