Zirvede yükselen caminin inşaatı tamamlandı!
En çok konuta ve kiraya para harcadık!
Konut satış geliri PKK’ya aktarıldı iddiası!
Gazipaşa Havalimanı emlak sektörünü hareketlendirdi
İstanbul’da 7 Ağustos’ta elektrik kesintisi yaşanacak!

Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe nerede?

Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe nerede? Toplam 4 bin konuttan oluşan Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe projesi için geri sayım başladı
 
Yazı Boyutu

Kiptaş'ın 4 bin konutluk dev projesi Vaditepe projesi Bahçeşehir'de yükselecek. 384 bin metrekarelik bir arsa üzerinde inşa edilen Vaditepe projesi Bahçeşehir Mesa Nurol Evleri'nin hemen yanında yer alıyor. 

Bahçeşehir'deki 2 milyon metrekarelik vadiye komşu konumda olan Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe'de okuldan camiye, ticari ünitelerden sağlık birimlerine kadar bir çok özellik bir arada bulunacak.

Bir şehir gibi planlanan Vaditepe projesinde 1+1, 2+1, 3+1, 4+1 ve 5+1 konut tipleri yer alıyor.

Vaditepe projesi Bahçeşehir Gölet'e, TEM'e oldukça yakın bir konumda yer alıyor.

www.vaditepebahcesehir.com yakında yayına başlayacak...

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Avrupa Ataköy Residence Ekim’de satışa çıkıyor
05.08.2015 10:43
Yenibosna’daki Kale Endüstri’nin arsası üzerine Artaş İnşaat’ın geliştireceği Avrupa Residence’de satışlara Ekim ayında başlanacak.
Kale’de ofislerin ferahlığı için bir kat feda edildi
05.08.2015 10:38
Avrupa Konutları Kale’de ofislerin ferahlığı için 9. blok bir kat eksik inşa edildi.
Nurol Park, yepyeni bir hayata kapılarını açıyor!
05.08.2015 09:45
Nurol GYO, İstanbul’un yeni çekim merkezi Güneşli’de hayata geçireceği Nurol Park ile yepyeni bir hayata kapı açacak.
Kıvanç Tatlıtuğ 750 bin liraya ev aldı!
05.08.2015 09:36
Oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ, gayrimenkul sektörüne yatırım yapmaya devam ediyor.
Dumankaya İnşaat, cirosunu en çok artıran 3. firma oldu!
04.08.2015 13:37
Dumankaya İnşaat, 2014 yılı finansal bilgileri ile Capital 500 listesinde 'Cirosunu En Çok Arttıran İlk 25 Şirket' kategorisinde 3. oldu
Ünye TOKİ Konutları selden zarar gördü!
04.08.2015 10:42
Ordu'nun Ünye ilçesinde TOKİ Konutlarının zemin katlarını, şiddetli yağışlar sonrası su bastı, iki bloğun elektrik saatleri zarar gördü.
Rusya'dan yüzde 10,25'lik doğalgaz indirimi!
04.08.2015 10:29
Rusya Enerji Bakanı Aleksandr Novak, Gazprom ile BOTAŞ'ın yüzde 10,25'lik doğalgaz indirimi konusunda anlaştıklarını belirtti.
Doğal taşlar mekanlara yeni bir boyut kazandırıyor!
03.08.2015 15:30
Tureks Stone'un ev ve ofisler için özel olarak ürettiği gri renkleri içeren doğal taş koleksiyonları mekanları büyüleyici bir güzellikle buluşturuyor.
Batı Mahal, 5 yıldızlı otel konforunu yaşatıyor!
03.08.2015 12:03
400 dönümlük özel bir arazide 150 seçkin villadan oluşan Batı Mahal, 5 yıldızlı otel konforuyla sakinlerine doğa içinde bir yaşam tarzı sunuyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000