Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe ne zaman?

Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe ne zaman? Kiptaş Vaditepe Bahçeşehir projesi önümüzdeki günlerde ön satışa çıkıyor
05.10.2013 - 16:50
Yazı Boyutu

Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe projesi önümüzdeki günlerde ön satışa çıkıyor. 384 bin metrekare arsa üzerinde hayata geçirilen proje içerisinde 285 bin metrekarelik yeşil alan bulunuyor. Kiptaş imzasıyla Bahçeşehir'de inşa edilecek olan Vaditepe projesi toplam 4 bin daireden meydana gelecek.

Bahçeşehir'de 2 milyon metrekarelik Vadi projesinin yanı başında hayata geçirilen Vaditepe Bahçeşehir Kiptaş'ta 25 bin metrekarelik ticari birimlerde bulunuyor.

TEM Otoyolu'na kilometre mesafede inşa edilmekte olan Vaditepe Bahçeşehir projesi 1+1 ile 5+1 arasında değişen konutlarla birlikte, sağlık ocağı, özel sağlık kuruluşu, sosyal donatı alanları, yeşil alanlar, spor alanları, cami, okul kreş gibi birçok seçeneği içerisinde barındırıyor.

Bahçeşehir'e Vadikent projesiyle yeni bir şehir kuracak olan Kiptaş bugüne kadar 63 bin konutu hayata geçirdiği. İstanbul'un en büyük konut projelerinden birisi olacak olan Vadi Tepe Bahçeşehir'in web sitesi www.vaditepebahcesehir.com önümüzdeki günlerde yayın hayatına başlayacak. Projenin tüm detayları emlatkasondakika.com'da olacak..

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000