Kavuklar Point Bornova fiyat listesi!

Kavuklar Point Bornova fiyat listesi! Kavuklar Grup tarafından İzmir’de hayata geçirilen Point Bornova İzmir’de fiyatlar 155 bin liradan başlangıç gösteriyor.
15.05.2013 - 14:12
Yazı Boyutu

Kavuklar Grup tarafından İzmir'de hayata geçirilen Point Bornova İzmir'de fiyatlar 155 bin liradan başlangıç gösteriyor. İçerisinde 1+1, 2+1 ve 3+1 konut seçeneklerinin yer aldığı proje AVM ve Yaşam Merkezi konseptinde hayata geçiriliyor.

544 konutluk bir proje olan Point Bornova İzmir 23 bin metrekare büyüklüğe sahip arsa üzerinde hayat buluyor. Amerikalı HOK ve Derin Yeşil Mimarlık tarafından tasarlanan Point Bornova Evleri'nde metrekare birim fiyatları 2 bin 300 lira ile 2 bin 500 lira arasında farklılık göstermekte.

2015 yılı içerisinde teslimleri gerçekleştirilecek olan Point Bornova AVYM, LEEd gold Sertifikası'na uygun olarak inşa ediliyor. Tüm residence hizmetlerinin sunulduğu Point Bornova Kavuklar projesinde 1+1 daireler 155 bin lriadan, 2+1 daireler 225 bin liradan ve 3+1 daireler 332 bin liradan başlıyor.

İnşaat alanı 280 bin metrekare olarak belirlenen Bornova Point projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 konut seçenekleri yer alıyor.

Point Bornova İletişim Bilgileri;

Web: http://www.kavuklar.com.tr

Telefon: 0232 435 46 46

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000