Kalekent Gül İnşaat'ta 118 bin TL'den başlayan fiyatlarla!

Kalekent Gül İnşaat'ta 118 bin TL'den başlayan fiyatlarla! 1+0'dan 4+1'e kadar farklı daire alternatiflerinin sunulduğu Kale Kent, 1.471 konuttan meydana geliyor
02.09.2013 - 16:11
Yazı Boyutu

Kale Kent'te;

1+0'ların fiyatları 118 bin 500 TL ile 161 bin 500 TL, 

1+1'lerin fiyatları 154 bin 500 TL ile 212 bin 500 TL,

2+1'lerin fiyatları 256 bin 500 TL ile 383 bin TL,

3+1'lerin fiyatları 374 bin 500 TL ile 474 bin 500 TL arasında değişiyor. 

100 bin metrekarelik bir arazi üzerine kurulan Kale Kent, Beylikdüzü'nde inşa ediliyor. Liv Yapı ve Gül İnşaat ortaklığında inşa edilen Kale Kent'in 73 bin metrekare yeşile ayrıldı. 1+0'dan 4+1'e kadar farklı daire alternatiflerinin sunulduğu Kale Kent, 1.471 konuttan meydana geliyor. 

Basın lansmanı 12 Eylül'de yapılacak olan Kale Kent'te konut teslimleri 2015 yılının Aralık ayında başlayacak. 33 bloklu bir proje olan Kale Kent'te yüzde 25'i peşin, geri kalan yüzde 75'lik kısım için 48 aya kadar vade farksız taksit imkanı sunuluyor. 

Kale Kent Beylikdüzü içerisinde; Türk hamamı, sauna, açık yüzme havuzu, kapalı yüzme havuzu, sosyal alanları ve koşu parkuru mevcut. 

Kalekent İletişim Bilgileri;

Web: http://kalekent.com.tr

Telefon: 444 38 07

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Resim İstanbul, kahve tutkunlarına ev sahipliği yapıyor!
31.03.2015 12:16
Ortadoğu Grup tarafından Sancaktepe’de inşa edilen Resim İstanbul, bu pazar Kahve Günü Etkinliği’ne ev sahipliği yapıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000