Japon Evler Haliç’te 99 bin TL’ye! Yeni proje!

Japon Evler Haliç’te 99 bin TL’ye! Yeni proje! Kılıç İnşaat tarafından İstanbul Haliç’te inşa edilecek olan Japon Evler projesinde ev-ofislerin fiyatları 99 bin liradan başlıyor
09.12.2010 - 09:45
Yazı Boyutu

Kılıç İnşaat tarafından İstanbul Haliç Sütlüce'de yapılan Japon Evler'de 25 metrekare ile 99 metrekare arasında farklı büyüklüklerde ev-ofisler bulunuyor. Japon Evler Haliç'te 99 bin liradan başlayan konut fiyatları 420 bin liraya kadar yükseliyor. 7 katlı tek bloktan oluşan Japon Evler Haliç'te 41 ev-ofis ve 7 işyeri yer alıyor.
 
Bahariye Adaları'nın tam karşısında inşa edilecek olan proje ile Haliç arasında hiçbir yapı bulunmuyor.

Japon Evler'in toplam inşaat alanı 600 metrekare. 16 ayda tamamlanarak sahiplerine teslim edilmesi planlanan Japon Evler Haliç, Sütlüce'de Karaağaç Caddesi'nde inşa ediliyor. Japon Evler Haliç, İstanbul Kongre Merkezi, Miniatürk, Hilton Oteli'e yürüme mesafesinde bulunuyor.
 
Japon Evler Haliç projesinde kapalı yüzme havuzu, fitness merkezi ve sauna bulunurken, proje çevresinde yürüyüş ve koşu parkurları,spor ve park alanları bulunuyor.


 
Japon Evler Haliç iletişim bilgileri
Web: http://www.kilicinsaat.net/
E-posta: info@kilicinsaat.net
Tel: 0216 499 16 02-03
Tel: 0532 225 03 25

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000