İmamoğlu İnşaat Evimiz Beylikdüzü'nde 36 ay 0 faiz!

İmamoğlu İnşaat Evimiz Beylikdüzü'nde 36 ay 0 faiz! Evimiz Beylikdüzü'nde alanları 76 metrekare ile 188 metrekare arasında değişen 13 tip daire mevcut
21.08.2013 - 11:41
Yazı Boyutu

Evimiz Beylikdüzü'nde;

76 metrekarelik 2+1 evlerin fiyatları 167 bin liradan, 

114 metrekarelik 3+1 evlerin fiyatları 275 bin liradan, 

166 metrekare 3+1 evlerin fiyatları ise 366 bin liradan başlıyor.

151 konutluk bir proje olan Evimiz Beylikdüzü, İmamoğlu İnşaat tarafından hayata geçiriliyor. İnşaat alanı 23 bin 580 olan Evimiz Beylikdüzü'nün arsa alanı 7 bin 600 metrekare olarak belirlendi. Beylikdüzü'nde konumlandırılan Evimiz Beylikdüzü, yedi blok halinde yükseliyor. 

Mimari projesi Mete Gülsoy tarafından çizilen Evimiz Beylikdüzü'nde 36 aya kadar vade farksız taksit imkanı sunuluyor. 5 bin 700 metrekaresi yeşile ayrılan Evimiz Beylikdüzü'nde 2+1'den 3+2 dublekse kadar farklı daire alternatifleri sıralanıyor. 

Evimiz Beylikdüzü'nde alanları 76 metrekare ile 188 metrekare arasında değişen 13 tip daire mevcut. Yüzme havuzu, sauna, fitness center yanı sıra Evimiz Beylikdüzü içerisinde; yürüyüş parkuru, çocuk oyun parkı, hobi alanları ve cafe yer alıyor.

Evimiz Beylikdüzü İletişim Bilgileri;

Web: http://www.imamogluinsaat.com.tr/

Telefon: 0212 856 25 25

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

 

Firma İmamoğlu İnşaat
Proje Evimiz Beylikdüzü
Telefon 0212 856 25 25
Adres Evimiz Beylikdüzü Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000