Kayabaşı Park Mavera projesinde gelişme!
Sümela Manastırı kapatılıyor!
AVM ciro endeksi temmuzda 194 puana ulaştı!
Emlak Konut’un Ağustos birincisi Ispartakule oldu!
Los Angeles'ın milyarlık arsasına ünlüler talip!

Helenium Wings'de yüzde 1 KDV uyguluyor! 72 ay vade farksız!

Helenium Wings'de yüzde 1 KDV uyguluyor! 72 ay vade farksız! Başarır İnşaat'ın 'Helenium' markasıyla Kurtköy'de hayata geçirdiği Helenium Wings projesinde 72 ay sıfır faizle vade yapılıyor
 
Yazı Boyutu

 

Ayrıca yüzde 1 KDV avantajı sunuluyor. 388 bağımsız bölümden meydana gelen projede peşin ödemelerde de yüzde 10 oranında indirim uygulanıyor. 
 
Dört bloktan oluşan Helenium Wings projesi 16 bin 500 metrekarelik alana kuruluyor. Projenin bina oturumu 5 bin 400 metrekare, yeşil alanı ise 12 bin metrekare olarak belirlendi. 2014 yılının sonunda teslim edilecek olan Helenium Wings projesinin yatırım değeri ise 50 milyon lira. Boğaziçi Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne 20 dakika mesafede bulunuyor. 
 
Yavuz Karaman

Firma Başarır İnşaat
Proje Helenium Wings
Telefon 0216 702 10 00
Adres Helenium Wings Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yanlış kurgulu şehirler yeni dönüşümler gerektirir
05.09.2015 14:47
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, şehirlerin kurgusunun yanlış olduğunu ileri sürdü.
Körfez’de yatırım için arsa arayana işte fırsat!
05.09.2015 14:26
Körfez Belediyesi İlimtepe Mahallesi’nde 3 bin 97 metrekare yüzölçümündeki boş arsayı satışa çıkardı.
TOKİ, Bursa’da Osmanlı havası yaşatacak
05.09.2015 13:02
Başbakanlık Toplu konut İdaresi (TOKİ), Bursa İznik’te Osmanlı köyünü yansıtacak bir projeye imza atacak.
Dumankaya İnşaat, 14 Eylül’de basınla buluşuyor
04.09.2015 16:47
Gayrimenkul sektörünün en iyileri arasında yer alan Dumankaya sektörde öncü olmaya devam ediyor.
Kuzu Grup, Cityscape'te basın toplantısı düzenleyecek
04.09.2015 15:18
Ataköy'de hayata geçirdiği Sea Pearl projesiyle Cityscape'te yerini alacak olan Kuzu Grup, fuarın 2. günü basın toplantısı düzenleyecek.
Antalya'nın güneş enerjili stadında sona yaklaşıldı
04.09.2015 14:22
Antalya'da yapımı devam eden Türkiye'nin kendi enerjisini üreten tek stadı Antalya Arena'nın eylül ayı sonuna yetiştirilmesi planlanıyor.
İnşaat makineleri sektöründe istikrar!
04.09.2015 13:47
İnşaat makineleri sektörünün 5 yıldır düşüş yaşamayarak istikrarını koruduğu belirtildi.
Irak’ta kaçırılan Türk işçilerle ilgili flaş gelişme!
04.09.2015 12:55
Irak güçlerinin, Türk işçileri kaçırdığından şüphelenilen silahlı bir grupla başkent Bağdat'ta girdiği çatışmada 1 asker hayatını kaybetti.
TSKB Gayrimenkul Değerleme'de iki yeni atama!
04.09.2015 10:55
Değerleme sektöründe uzmanlığın temsilcisi olan TSKB Gayrimenkul Değerleme A.Ş’de iki ayrı atama gerçekleşti
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000