Yüksekova yeniden inşa edilecek!
Yüksekova yeniden inşa edilecek!
İnşaatın tepesindeki izinsiz özçekime ceza yok!
İnşaatın tepesindeki izinsiz özçekime ceza yok!
Tual Bahçekent'ten ev alacaklara ödeme kolaylığı
Tual Bahçekent'ten ev alacaklara ödeme kolaylığı
Fransız balkonum kusurlu deyince...
Fransız balkonum kusurlu deyince...
'Sur'da rastgele yapılaşmaya izin verilmeyecek'
'Sur'da rastgele yapılaşmaya izin verilmeyecek'

Emlaktasondakika

Helenium Wings'de yüzde 1 KDV uyguluyor! 72 ay vade farksız!

Helenium Wings'de yüzde 1 KDV uyguluyor! 72 ay vade farksız! Başarır İnşaat'ın 'Helenium' markasıyla Kurtköy'de hayata geçirdiği Helenium Wings projesinde 72 ay sıfır faizle vade yapılıyor
2013-03-24 - 14:07 24.03.2013 - 14:07 
Yazı Boyutu

 

Ayrıca yüzde 1 KDV avantajı sunuluyor. 388 bağımsız bölümden meydana gelen projede peşin ödemelerde de yüzde 10 oranında indirim uygulanıyor. 
 
Dört bloktan oluşan Helenium Wings projesi 16 bin 500 metrekarelik alana kuruluyor. Projenin bina oturumu 5 bin 400 metrekare, yeşil alanı ise 12 bin metrekare olarak belirlendi. 2014 yılının sonunda teslim edilecek olan Helenium Wings projesinin yatırım değeri ise 50 milyon lira. Boğaziçi Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne 20 dakika mesafede bulunuyor. 
 
Yavuz Karaman

Guncel Proje Bilgileri
Firma Başarır İnşaat
Proje Helenium Wings
Telefon 0216 702 10 00
Adres Helenium Wings Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
MIMARSIV Selection 2016 etkinliği mimarları buluşturuyor
30.05.2016 10:52
Sektördeki seçkin malzeme firmalarının ürünlerini, mimarlar ve iç mimarlarla buluşturan "MIMARSIV Selection" etkinliği 2 Haziran'da düzenleniyor.
Sıla Grup'tan İran'a 700 bin dolarlık 2 hastane yatırımı
29.05.2016 11:50
Sıla Grup, İran'da toplam bin 750 yataklı ve yaklaşık 700 milyon dolar yatırım bedeli olan 2 hastanenin ihalesini kazandı.
Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı
28.05.2016 17:30
Başbakan Binali Yıldırım başkanlığında güvenoyu alacak olan 65. Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı.
Nef, Melting Point Projesi'ne sponsor oldu
28.05.2016 10:17
Aslı Kutluay’ın Vittorio Urbani küratörlüğünde Melting Point sergisi, Nef sponsorluğunda 22 Haziran’a kadar Venedik’te ziyaretçilerini bekliyor.
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği için çalışmalar sürüyor
27.05.2016 15:29
SPK Başkanı Vahdettin Ertaş, Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği ile ilgili çalışmaların büyük ölçüde tamamlandığını belirtti.
Plaza Cubes, Şişhane'deki yeni ofisini açtı!
27.05.2016 12:02
Hazır ofis sektörünün deneyimli oyuncusu Plaza Cubes, Şişhane’de yer alan Bilsar binasındaki yeni ofisini açtı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000