Helenium Wings'de yüzde 1 KDV uyguluyor! 72 ay vade farksız!

Helenium Wings'de yüzde 1 KDV uyguluyor! 72 ay vade farksız! Başarır İnşaat'ın 'Helenium' markasıyla Kurtköy'de hayata geçirdiği Helenium Wings projesinde 72 ay sıfır faizle vade yapılıyor
 
Yazı Boyutu

 

Ayrıca yüzde 1 KDV avantajı sunuluyor. 388 bağımsız bölümden meydana gelen projede peşin ödemelerde de yüzde 10 oranında indirim uygulanıyor. 
 
Dört bloktan oluşan Helenium Wings projesi 16 bin 500 metrekarelik alana kuruluyor. Projenin bina oturumu 5 bin 400 metrekare, yeşil alanı ise 12 bin metrekare olarak belirlendi. 2014 yılının sonunda teslim edilecek olan Helenium Wings projesinin yatırım değeri ise 50 milyon lira. Boğaziçi Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne 20 dakika mesafede bulunuyor. 
 
Yavuz Karaman

Firma Başarır İnşaat
Proje Helenium Wings
Telefon 0216 702 10 00
Adres Helenium Wings Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gemlik’te 2 bin 200 yıllık lahit bulundu!
25.05.2015 11:38
Bursa’nın Gemlik ilçesinde inşaat hafriyatında 2200 yıllık lahit ortaya çıktı.
Bülent Ersoy o kıyafetle bu kez pırlantacıya gitti!
25.05.2015 10:27
Bülent Ersoy, geçtiğimiz günlerde usta sanatçı Münir Özpınar’ın cenazesinde giydiği siyah kıyafeti ile pırlantacıda görüntülendi.
Ali Ege Ağaoğlu'nun doğum günü kutlandı!
25.05.2015 10:21
Ali Ağaoğlu'nun oğlu Ali Ege Ağaoğlu 2 yaşına bastı.
Londra'da ördeklere özel yol!
25.05.2015 09:27
Bazı ülkelerde kaldırımda yürümek bile zorken, bu şanslı İngiliz ördeklerin kendilerine özel yolu var!
Kleopatra’dan gelen zarafet artık evinizde!
24.05.2015 16:32
Geçmişi Kleopatra’dan günümüze kadar uzanan josephine koltuklar, modern çağda Fuga Mobilya dokunuşuyla evlerinize konuk oluyor.
Emekliye 3 zam birden geliyor!
24.05.2015 14:23
Temmuz'da emeklilere yönelik rutin zamma ek olarak seyyanen artış ve kesinti zammı devreye girecek.
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000