Arap yatırımcı Türkiye’ye çıkarma yapacak!
Beyoğlu'nda kentsel dönüşüm ne durumda?
Halkalı-Edirne tren hattı geliyor!
Avrupa Konutları Kale’den Çamlıca Tepesi görünüyor
Akbatı AVM ipotek altında!

HABİTAT PARK'TA 1 MİLYON TL'YE VİLLALAR!

HABİTAT PARK'TA 1 MİLYON TL'YE VİLLALAR! Belde Gayrimenkul Geliştirme tarafından Beylikdüzü'nde inşa edilen Habitat Park projesinde yer alan villaların fiyatları 700 bin TL ile 1 milyon TL arasında değişmekte.
 
Yazı Boyutu

2010 yılı Ocak ayında temeli atılan projedeki konutların yıl sonunda sahiplerine teslim edilmesi bekleniyor.

13 bin metrekare arsa alanına sahip projenin inşaat alanı 14 bin metrekare, satılabilir alanı ise 26 bin 600 metrekare olarak belirlendi.

38 kent villasından oluşan projedeki konutlar 350 metrekare ve 19 blok halinde konumlandırıldı.

Projeden ev sahibi olmak isteyenlere 24 aya varan vadelendirmeler yapılmakta.

Projenin sosyal imkanları arasında; açık yüzme havuzu, fitness center, koşu ve yürüyüş parkurları, kapalı otopark, çocuk oyun alanları, teras kafe, çocuk yüzme havuzu, oyun salonu ve açık spor sahası yer alıyor.

Habitat Park

www.habitatpark.com


444 88 61

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Hakkari Yüksekova'da 40 derslik okul eğitime hazır!
31.07.2015 17:19
Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde yapılan 40 derslikli ve bin 600 öğrenci kapasiteli lise, eğitim öğretime hazır hale getirildi.
Beylikdüzü'nde 1.4 milyon liraya satılık arsa!
31.07.2015 16:34
Marmara Emlak Müdürlüğü, Beylikdüzü'nde yer alan bin 351 metrekare yüz ölçüme sahip arsayı satışa çıkardı.
Lev Troçki'nin Büyükada'da kaldığı ev satılıyor
31.07.2015 16:16
Sovyetler Birliği’nde Bolşevik Parti’nin önemli isimlerinden, Kızıl Ordu'nun kurucusu olarak bilinen Lev Troçki’nin Büyükada’da oturduğu ev satılıyor.
216 Butik Plus’tan bol seçenekli kampanya!
31.07.2015 12:17
216 Yapı Çekmeköy’de hayata geçirdiği 216 Butik Plus’tan ev sahibi olmak isteyenler için beş ayrı kampanya düzenledi.
Buse Terim yeni evine taşınıyor!
31.07.2015 10:01
Buse Terim eşi Volkan Bahçekapılı ile yaşadıkları evden taşındıklarını açıkladı.
Mobilyada en fazla büyüyen Türkiye oldu!
30.07.2015 15:09
Türkiye mobilya sektörünün lokomotif örgütü Mobilya Dernekleri Federasyonu, 10 milyar dolarlık ihracat hedefi için çalışmalarını sürdürüyor.
Hollanda'dan geldi, İzmit'te bacağına inşaat demir saplandı
30.07.2015 11:05
Hollanda’dan tatil için geldiği Kocaeli'nin İzmit ilçesinde ekmek almak için bakkala giden kız çocuğunun bacağına inşaat demiri saplandı.
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000