Ginza Güneşli Evleri nerede?

Ginza Güneşli Evleri nerede? Selçuklu mimarisinden ilham alınarak tasarlanan Ginza Güneşli Evleri projesinde teslimler 30 Ekim 2014 tarihinde gerçekleşecek
01.01.2013 - 10:45
Yazı Boyutu

 

Keleşoğlu İnşaat'ın hayata geçirdiği Ginza Güneşli Evleri projesi tek blok halinde yükseliyor. Projede 2+1 ve 3+1 dairelere yer verildi. Ginza Güneşli'deki 2+1 dairelerin brüt alanları 115 metrekare, 3+1 dairelerin brüt alanları ise 150 metrekare olarak belirlendi. Projede 80 konutun yanı sıra 39 adet dükkan da bulunuyor.
 
Arsa alanı 7 bin 470 metrekare olan Ginza Güneşli projesinde rezidanslara 12 bin 590 metrekaresi ayrıldı. 
 
Ginza Güneşli, E5 ve E6 karayollarını birbirine bağlayan Basın Ekspress Yolu'ndan kolay ulaşılabilen konumuyla şehrin merkezinde yaşamanın prestijli ayrıcalıklarını sunuyor.
 
Bağlar Mahallesi, Yalçın Koreş Caddesi, Mercan Sokak Güneşli/Bağcılar adresinde bulunan Ginza Güneşli projesinin yakınında metro istasyonu bulunuyor. Ginza Güneşli projesi Metro, Hürriyet Gazetesi binası, Kuyumcukent, 212 Power Outlet'e oldukça yakın konumda...
 
Güneşli Ginza İletişim Bilgileri;
 
Telefon: 0212 651 71 00
 
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com
 

Firma Keleşoğlu İnşaat
Proje Ginza Güneşli
Telefon 0212 651 71 00
Adres Ginza Güneşli Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Filli Boya’dan tonlarca atığın geri dönüşümüne katkı!
01.04.2015 15:15
Ülkemiz geleceğine ve ekonomisine katkılarını sürdürüyor Filli Boya, 2014’te 3.758 ton atığın geri dönüşümüne katkıda bulundu.
Akkuyu Santrali, 7 yıldan daha önce hizmete girecek!
01.04.2015 13:42
Akkuyu Nükleer AŞ Genel Müdürü Fuad Akhundov, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Akkuyu Santrali’nin planlanandan önce hizmete gireceğini belirtti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000