İstanbul tapu işlemlerinde 200 milyara koşuyor!
Dünyanın en pahalı minyatür evi
İnşaat sektöründe maaş arttı!
Makrom'un bir diğer mağduru ise Petek Dinçöz!
İbrahim Tatlıses şimdi de Bodrum'daki oteli satıyor

Gaziosmanpaşa Sarıgöl Kent Konutları’nın satışları başlıyor!

Gaziosmanpaşa Sarıgöl Kent Konutları’nın satışları başlıyor! Gaziosmanpaşa Sarıgöl ve Yenidoğan Mahalleleri Kentsel Yenileme Projesi kapsamında inşaatına başlanan Sarıgöl Kent Konutları’nın satışları başlıyor
 
Yazı Boyutu

 

Sarıgöl Kent Konutları'ndan daire almak isteyen, projenin bulunduğu alan içerisinde bir yıldan az olmamak koşulu ile ikamet eden vatandaşların 10 – 25 Şubat tarihleri arasında Belediye Kentli Servisi'ne müracaat etmeleri gerekiyor. Sadece Gaziosmanpaşalıların yararlanabileceği konutlar için öncelikli olarak proje alanında ikamet eden vatandaşların müracaatları alınacak. Projedeki 725 adet konutun sahipleri, gerektiği taktirde kura ile belirlenecek.
 
Yavuz Karaman

Firma Acar İnşaat
Proje Sarıgöl Kent Konutları
Telefon 444 0 467
Adres Sarıgöl Kent Konutları Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Türk firmalarından Türkmen İnşaat Fuarı'na çıkarma
28.08.2015 11:46
Türkmenistan'ın en geniş katılımlı sektör fuarı olan Türkmen İnşaat-20015 Fuarı'na Türk inşaat firmaları damga vurdu.
Türk mobilyacılar, Çin’e çıkarma yapıyor!
28.08.2015 11:36
Üretici, ihracatçı ve alıcıların buluşacağı CIFF 2015 ve Furniture China 2015’e Türkiye’den 33 firma katılacak.
Gaziantep'te dar gelirli aileler ev sevinci yaşadı
28.08.2015 11:10
Gaziantep Şahinbey Belediyesi, büyük bir ilgi gören Mavikent Konutları'nın 4. etabında bin dar gelirli ailenin yüzünü güldürdü.
Yabancılar için konut yatırımı yasalarını gevşetti!
28.08.2015 10:41
Çin’de konut sektörüne daha çok destek sağlayabilmek için yabancıların konut alımını düzenleyen yasalar gevşetildi.
Konut kredisine 140.7 milyar lira harcadık!
27.08.2015 16:35
BDDK, tüketici kredilerinin 140 milyar 79 milyon lirasının konut için harcandığını açıkladı.
20 yıl sonrasının dönüşüm konutlarını üretiyoruz
27.08.2015 15:50
Kentsel dönüşüm çalışmaları hakkında açıklamalar yapan Geçmiş Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz. Dikkatli olmalı tavsiye etti.
Evrenpark Fenerbahçe 6 bin dolardan başlıyor!
27.08.2015 15:03
Caddepark Erenköy ve Aydoğanpark Tuzla projeleriyle dikkat çeken Aydoğan İnşaat, kentsel dönüşüm projelerine Evrenpark Fenerbahçe ile devam ediyor.
Özak GYO’dan 55 milyon liralık kâr!
27.08.2015 13:49
Portföyünde konut, ofis, turizm gibi alanlarda gayrimenkulleri bulunan Özak GYO, 2015 yılı Ocak-Haziran döneminde 54,8 milyon TL net kar elde etti.
Muğla’da 5 bine yakın binaya yıkım kararı!
27.08.2015 11:57
Muğla Belediyesi’nin kaçak yapılaşmayla ilgili başlattığı çalışma ile 5 bine yakın binaya yıkım kararı verildi.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000