Fiyapı'dan Fitower Beylikdüzü'ndde 85 bin liraya akıllı ev!

Fiyapı'dan Fitower Beylikdüzü'ndde 85 bin liraya akıllı ev! Fi-Yapı’nın Beylikdüzü'de inşa ettiği FiTower projesinde konut fiyatları 85 bin liradan başlıyor, 285 bin liraya kadar çıkıyor
26.01.2011 - 11:53
Yazı Boyutu

Fi-Yapı'nın Beylikdüzü'de inşa ettiği Fi-Tower projesinde normal bloklarda 60 metrekarelik 1+1 daireler 85 bin liradan, 110 metrekarelik 2+1 daireler 145-155 bin liradan, 220 metrekarelik 4+1 daireler de 255-285 bin liradan satılıyor. Fi-Tower Beylikdüzü projesinde kulelerde ye alan 50 metrekarelik stüdyo daireler ise 85 bin lira, 75 metrekarelik 1+1 daireler 115 bin lira, 85 metrekarelik 1+1 daireler 125 bin lira, 2+1 110 metrekarelik daireler de 155 bin liradan satılıyor.

Fi-Tower Beylikdüzü'nde açık yüzme havuzu, açık ve kapalı otopark, çocuk parkı ve kreş, spor merkezi, Türk hamamı- sauna, Tenis kortu- Squash, basketbol ve voleybol sahaları, masa oyunları, botanik bahçe, kablosuz internet, amfi tiyatro, 24 saat güvenlik elemanı, kameralı güvenlik sistemi var. Fi-Side'da olduğu gibi bu projedede  ‘Akıllı Yaşam Sistemi ' uygulanıyor. Bu projede doktora gitmeden doktorla canlı bağlantı kurma imkanı var. Uzaktan alışveriş ve uzaktan eğitim gibi sistemleri de var.

 

Fi-Tower evleri iletişim bilgileri
Web: www.fiyapi.com
E-posta: info@fiyapi.com
Tel: 0212 689 00 90

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Kağıthane'deki patlamanın boyutu gündüz ortaya çıktı!
26.03.2015 09:55
Kağıthane’deki patlamanın şiddeti gündüz ortaya çıktı ve hasarın boyunu gözler önüne serildi.
Vialand sezona merhaba diyor!
26.03.2015 09:34
2014 yılında 1 milyon ziyaretçi ağırlayan, Türkiye’nin ve dünyanın gözde eğlence merkezi VIALAND TEMA PARK , Mart ayı itibari ile baharı karşılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000