Fiyaka Kırıkkale fiyat listesi

Fiyaka Kırıkkale fiyat listesi Fiyapı tarafından Kırıkkale'de hayata geçirilen FiYaka Kırıkkale projesinde yer alan dairelerin fiyatları 29 bin lira ile 79 bin lira arasında değişiyor.
03.11.2011 - 12:17
Yazı Boyutu

Fiyapı'nın ilk uydukenti FiYaka Kırıkkale 330 bin metrekarelik arazi alanı üzerinde yükseliyor.

FİYAT LİSTESİ

7 bin daireden meydana gelen FiYaka Kırıkkale'de yer alan konutlardan; 40 metrekarelik 1+1'ler 29 bin liradan, 95 metrekarelik 2+1'ler 69 bin liradan ve 110 metrekarelik 3+1'ler ise 79 bin liradan başlayan fiyatlarla satışta.

ÖDEME SEÇENEKLERİ

FiYaka Kırıkkale projesinde müşterinin talep etmesi halinde, firma bünyesinde 30 ve 60 aylık kredilendirmeler yapılacağı, isteğe göre 29 bin lira peşin veren müşterinin 30 aylık kredilendirmede aylık 2 bin lira taksit ödeyerek 3+1 daireye 89 bin liraya, 60 aylık vadelendirmede ise 29 bin lira peşinat ve aylık bin 166 lira vererek 3+1 daireye 99 bin liraya sahip olunabiliyor.

Fiyapı Kırıkkale İletişim Bilgileri

Web adresi:
http://fi-yaka-kirikkale.fiyapi.com.tr

Telefon: 216 469 30 30

Fax: 216 469 52 62

Mail:
info@fiyapi.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Filli Boya’dan tonlarca atığın geri dönüşümüne katkı!
01.04.2015 15:15
Ülkemiz geleceğine ve ekonomisine katkılarını sürdürüyor Filli Boya, 2014’te 3.758 ton atığın geri dönüşümüne katkıda bulundu.
Akkuyu Santrali, 7 yıldan daha önce hizmete girecek!
01.04.2015 13:42
Akkuyu Nükleer AŞ Genel Müdürü Fuad Akhundov, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Akkuyu Santrali’nin planlanandan önce hizmete gireceğini belirtti.
Bir kentin dönüşüm hikayesi: Akıllı Şehir Gaziantep!
01.04.2015 12:41
Kentlerin teknoloji desteğiyle kalkınmasını ve kent hayatının zenginleştirilmesini hedefleyen “Akıllı Şehir” uygulamaları, Gaziantep’te hayat buldu.
Bu ofiste çalışan da mutlu, patron da…
01.04.2015 11:47
“Mutlu Ofis” konseptiyle yola çıkan ve beğeni toplayan Regnum Sky Tower, yeni iş anlayışının Ankara’daki öncüsü olacak.
Mahal Sancaktepe’de tapunuz da eviniz de hazır!
01.04.2015 11:34
Denge Yapı’nın Mahal Sancaktepe projesinden ev alanlar oturmak için yıllarca beklemeyecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000