Fi-Yapı’dan Filife Esenyurt'ta 80 bin TL’ye daire!

Fi-Yapı’dan Filife Esenyurt'ta 80 bin TL’ye daire! Fiyapı, İstanbul’da yaptığı Fi-life projesinde konut fiyatlarını 80 bin liradan başlattı.
29.12.2010 - 16:05
Yazı Boyutu

Fiyapı'nın, Esenyurt'ta inşa ettiği Fi-life projesinde konut fiyatları 59 bin liraya yükseldi. Beylikdüzü Fi-life evleri sadece stüdyo, 1+1 ve 2+1 konutlardan oluşuyor. 1088 dairenin yer alacağı Fi-life evleri 25 katlı 6 bloktan oluşacak. Filife'ta 54 metrekare 1+1 daire 80 bin lira, 55 metrekare 1+1 daire 85 bin lira, 60 metrekare 1+1 daire 90 bin lira ve 110 metrekarelik 2+1 daire de 145 bin liradan satılıyor.
 
Bylikdüzü FiLife projesinde daireler sahiplerine Ağustos 2011'de teslim edilecek. İçinde ticari alan ile 20 katlı bir kulenin de bulunacağı Fi-life Esenyurt projesinde ve Fiyapı'nın diğer tüm projelerinde şirketin internet sitesinden inşaatların hangi aşamada oldukları canlı yayın görüntüleriyle takip edilebiliyor.
 
 İçinde ticari alan ile 20 katlı bir kulenin de bulunacağı Esenyurt Fi-Life projesinde, sosyal alanlar, açık kapalı yüzme havuzu, fitness, sauna, hamam, kapalı otopark bulunuyor. Esenyurt Fi-life evlerinde ayrıca 24 saat güvenlik, masa oyunları, kameralı güvenlik sistemi, sosyal alanlar ve peyzaj alanları yer alacak.

Fi-life Esenyurt iletişim bilgileri
Web: www.fiyapi.com
E-posta: info@fiyapi.com
Tel: 0216 688 59 60

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Filli Boya’dan tonlarca atığın geri dönüşümüne katkı!
01.04.2015 15:15
Ülkemiz geleceğine ve ekonomisine katkılarını sürdürüyor Filli Boya, 2014’te 3.758 ton atığın geri dönüşümüne katkıda bulundu.
Akkuyu Santrali, 7 yıldan daha önce hizmete girecek!
01.04.2015 13:42
Akkuyu Nükleer AŞ Genel Müdürü Fuad Akhundov, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Akkuyu Santrali’nin planlanandan önce hizmete gireceğini belirtti.
Bir kentin dönüşüm hikayesi: Akıllı Şehir Gaziantep!
01.04.2015 12:41
Kentlerin teknoloji desteğiyle kalkınmasını ve kent hayatının zenginleştirilmesini hedefleyen “Akıllı Şehir” uygulamaları, Gaziantep’te hayat buldu.
Bu ofiste çalışan da mutlu, patron da…
01.04.2015 11:47
“Mutlu Ofis” konseptiyle yola çıkan ve beğeni toplayan Regnum Sky Tower, yeni iş anlayışının Ankara’daki öncüsü olacak.
Mahal Sancaktepe’de tapunuz da eviniz de hazır!
01.04.2015 11:34
Denge Yapı’nın Mahal Sancaktepe projesinden ev alanlar oturmak için yıllarca beklemeyecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000