EVİZA KONAKLARI 335 BİN TL

EVİZA KONAKLARI 335 BİN TL Ekal İnşaat tarafından tarafından Yenibosna'da inşa edilen Eviza Konakları'nda yer alan daireler 335 bin TL ile 754 bin TL arasında değişen fiyatlarla satılmakta.
21.09.2011 - 12:18
Yazı Boyutu

15 bin 500 metrekarelik alan üzerine kurulan ve 5 ile 6 katlı 10 blokta toplam 164 konuttan meydana gelen projenin inşaat alanı ise 25 bin metrekare olarak tasarlandı.

Projede yer alan dairelerden; 115 ile 126 metrekarelik 2+1'ler 335 bin TL ile 434 bin TL arasında, 122 ile 190 metrekarelik 3+1'ler 366 bin TL ile 572 bin TL arasında, 202 ile 217 metrekarelik 4+1'ler de 654 bin TL ile 754 bin TL arasında değişen fiyatlarla satılıyor.
Projede yer alan dairelerin teslimatlarının Ağustos 2012'de yapılması öngörülüyor.
Kuveyt Türk'le anlaşmalı olan projede yer alan konutların ödemelerinde yüzde 25 peşinat verilp geri kalanı tutar için 120 aya kadar vadelendirme yapılabiliyor.

Projenin sosyal yaşam alanlarında; kapalı yüzme havuzu, basketbol ve voleybol sahaları, tenis kortu, sauna, kapalı spor salonu, sauna, fitness center, kapalı çocuk oyun odası, çocuk oyun alanları, gölet ve kamera sistemi bulunuyor.

Eviza Konakları

0212 550 0 777

www.evizakonaklari.com

Firma Ekal İnşaat
Proje Eviza Konakları
Telefon 0212 550 0 777
Adres Eviza Konakları Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Filli Boya’dan tonlarca atığın geri dönüşümüne katkı!
01.04.2015 15:15
Ülkemiz geleceğine ve ekonomisine katkılarını sürdürüyor Filli Boya, 2014’te 3.758 ton atığın geri dönüşümüne katkıda bulundu.
Akkuyu Santrali, 7 yıldan daha önce hizmete girecek!
01.04.2015 13:42
Akkuyu Nükleer AŞ Genel Müdürü Fuad Akhundov, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Akkuyu Santrali’nin planlanandan önce hizmete gireceğini belirtti.
Bir kentin dönüşüm hikayesi: Akıllı Şehir Gaziantep!
01.04.2015 12:41
Kentlerin teknoloji desteğiyle kalkınmasını ve kent hayatının zenginleştirilmesini hedefleyen “Akıllı Şehir” uygulamaları, Gaziantep’te hayat buldu.
Bu ofiste çalışan da mutlu, patron da…
01.04.2015 11:47
“Mutlu Ofis” konseptiyle yola çıkan ve beğeni toplayan Regnum Sky Tower, yeni iş anlayışının Ankara’daki öncüsü olacak.
Mahal Sancaktepe’de tapunuz da eviniz de hazır!
01.04.2015 11:34
Denge Yapı’nın Mahal Sancaktepe projesinden ev alanlar oturmak için yıllarca beklemeyecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000