Eskonak Esenyurt'ta 165 bin TL'ye 3+1!

Eskonak Esenyurt'ta 165 bin TL'ye 3+1! Modern tasarımlarıyla tüm konut sahibi adaylarına kaliteli bir yaşam ortamı sunmayı hedefleyen Eskonak'da yaşam önümüzdeki kasım ayında başlayacak
22.08.2012 - 13:00
Yazı Boyutu

 

Eskonak, 2 blokta 108 konuttan meydana geliyor. Esenyurt'ta inşa edilen Eskonak, Ata Grup tarafından hayata geçiriliyor. Modern iş ofisleri ve dairelerin yer aldığı Eskonak'ta 1+1, 2+1 ve 3+1 konut seçenekleri bulunuyor. 
 
Modern tasarımlarıyla tüm konut sahibi adaylarına kaliteli bir yaşam ortamı sunmayı hedefleyen Eskonak'da yaşam önümüzdeki kasım ayında başlayacak. Eskonak'ta 1 oda 1 salon evler 65 metrekare, 2 oda 1 salon evler 95 metrekare, 3 oda 1 salon evler ise 110-130 metrekare olarak tasarlandı.
 
Eskonak'ta;
 
1+1 daireler 98 bin TL'den,
2+1 daireler 140 bin TL'den,
110 metrekare 3+1 daireler 165 bin TL'den,
130 metrekare 3+1 daireler ise 195 bin TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.
 
7/24 güvenlik ve otoparkın yer aldığı Eskonak'ın ince işleri yapılıyor. Yapılan İşlemler: alçı sıva, ıslak alanların sıvası, denizlikler, sıhhi tesisat ve elektrik tesisatı.
 
Eskonak İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.eskonak.com.tr/
Telefon: 0212 620 25 15
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000