Esila Kent Esenyurt fiyat listesi

Esila Kent Esenyurt fiyat listesi Esenyurt'ta inşa edilen Esila Kent projesi Turgutreis Group tarafından hayata geçiriliyor
23.10.2013 - 16:02
Yazı Boyutu

Esenyurt'ta hayata geçirilen Esila Kent, 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçeneklerinden meydana geliyor. Turgutreis Group tarafından inşa edilen Esila Kent, 6 blok halinde inşa ediliyor. 

420 konutluk bir proje olan Esila Kent'te 90 metrekarelik 1 oda 1 salon evlerin fiyatları 89 bin liradan, 120 metrekarelik 2 oda 1 salon evlerin fiyatları 139 bin liradan, 150 metrekarelik 3 oda 1 salon evlerin fiyatları ise 189 bin liradan başlangıç gösteriyor. 

Esila Kent'ten yüzde 25 peşinat ve 75'i için banka kredili ödeme ile konut sahibi olmak mümkün. 2014 yılının Şubat ayında tamamlanması hedeflenen Esila Kent, 7 gün 24 saat güvenlik sistemiyle kontrol altında. 

İnşaatı devam eden Esila Kent'te yüzme havuzu, spor salonu, güzellik merkezi, kat bahçesi, oyun sahası, Türk hamamı, yürüyüş alanı, çocuk kulübü ve çok amaçlı salon bulunuyor. 

Esila Kent İletişim Bilgileri;

Web: http://www.esilakent.com

Telefon: 0212 854 32 36

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Turgutreis Group
Proje Esila Kent
Telefon 0212 620 36 36
Adres Esila Kent Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000