Esila Kent Esenyurt fiyat listesi

Esila Kent Esenyurt fiyat listesi Esenyurt'ta inşa edilen Esila Kent projesi Turgutreis Group tarafından hayata geçiriliyor
23.10.2013 - 16:02
Yazı Boyutu

Esenyurt'ta hayata geçirilen Esila Kent, 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçeneklerinden meydana geliyor. Turgutreis Group tarafından inşa edilen Esila Kent, 6 blok halinde inşa ediliyor. 

420 konutluk bir proje olan Esila Kent'te 90 metrekarelik 1 oda 1 salon evlerin fiyatları 89 bin liradan, 120 metrekarelik 2 oda 1 salon evlerin fiyatları 139 bin liradan, 150 metrekarelik 3 oda 1 salon evlerin fiyatları ise 189 bin liradan başlangıç gösteriyor. 

Esila Kent'ten yüzde 25 peşinat ve 75'i için banka kredili ödeme ile konut sahibi olmak mümkün. 2014 yılının Şubat ayında tamamlanması hedeflenen Esila Kent, 7 gün 24 saat güvenlik sistemiyle kontrol altında. 

İnşaatı devam eden Esila Kent'te yüzme havuzu, spor salonu, güzellik merkezi, kat bahçesi, oyun sahası, Türk hamamı, yürüyüş alanı, çocuk kulübü ve çok amaçlı salon bulunuyor. 

Esila Kent İletişim Bilgileri;

Web: http://www.esilakent.com

Telefon: 0212 854 32 36

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Turgutreis Group
Proje Esila Kent
Telefon 0212 620 36 36
Adres Esila Kent Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Resim İstanbul, kahve tutkunlarına ev sahipliği yapıyor!
31.03.2015 12:16
Ortadoğu Grup tarafından Sancaktepe’de inşa edilen Resim İstanbul, bu pazar Kahve Günü Etkinliği’ne ev sahipliği yapıyor.
Başakşehir’in akıllı daireleri görücüye çıktı!
31.03.2015 12:51
İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Başakşehir’de inşa edilen Vadişehir projesindeki daireler akıllı ev alt yapısına sahip.
İnşaat hanımların en iyi kariyer yapacağı alandır
31.03.2015 11:48
Hanımlar için en uygun iş kollarından birisi olarak inşaatı gören Vaditepe Gölevleri’nde Satış ve Pazarlama Müdürü, herkesi teşvik ediyor.
Vadişehir Başakşehir bugün satışa açılıyor!
31.03.2015 11:29
Başakşehir'in 50 bin metrekare üzerine kurulan projesi Vadişehir'in basın lansmanı bugün yapılıyor.
Çatı malzemelerinin yangını tetiklediğini biliyor muydunuz?
31.03.2015 11:29
Uzmanlar, yanıcı çatı malzemelerinin yangın güvenliği açısından çok büyük tehlike oluşturduğuna dikkat çekiyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000