Eroğlu Florya Ekşinar Evleri’nde fiyatlar ne durumda?

Eroğlu Florya Ekşinar Evleri’nde fiyatlar ne durumda? Eroğlu Gayrimenkul’ün imzasını taşıyan Ekşinar Konakları’nda 1+1 daireler 519 bin liradan başlıyor
 
Yazı Boyutu

 

Eroğlu Gayrimenkul'ün imzasını taşıyan Ekşinar Konakları'nda 1+1 daireler 519 bin liradan başlıyor. 36 ay sıfır faizli ödeme seçeneklerinin de sunulduğu proje kapsamında 230 daire bulunuyor. 8 katlı 5 blok şeklinde inşa edilen Ekşinar Konakları'nda teslimler Haziran 2013'te gerçekleşecek.

1+1 ile 7+2 arası değişiklik gösteren dairelerin yer aldığı Ekşinar Evleri'nde daireler 76 metrekare ile 598 metrekare arası tasarlandı. 21 bin 337 metrekare arsa üzerinde inşa edilen Florya Ekşinar Konakları'nda inşaat alanı 93 bin 796 metrekare, sosyal tesis alanı ise 7 bin metrekare olarak belirlendi.

Eroğlu Ekşinar projesinde 1+1 daireler 519 bin liradan, 2+1 daireler 598 bin liradan ve 3+1 daireler 1 milyon 215 bin liradan başlangıç gösteriyor.

Ekşinar Konakları İletişim Bilgileri

Web: http://www.floryaeksinarkonaklari.com/

Telefon: 444 37 97

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Bosch küçük ev aletlerinde Mayıs’a özel kampanya…
23.05.2015 09:57
Bosch Ev Aletleri, Mayıs ayı boyunca geçerli olacak bir kampanya ile tüketicilere cazip fırsatlar sunacak.
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00