Eminevim İstanbul Evleri nerede?

Eminevim İstanbul Evleri nerede? Eminevim Ahenk İstanbul Evleri, Gürpınar'da konumlandırılıyor
02.01.2014 - 09:23
Yazı Boyutu

500 konuttan meydana gelen Ahenk İstanbul, Eminevim tarafından hayata geçiriliyor. 69 metrekare ile 290 metrekare arasında değişen konutların yer aldığı Ahenk İstanbul'da ilk etap teslimleri 2014 Eylül, ikinci etap teslimleri ise 2015 Eylül'de gerçekleştirilecek. Ahenk İstanbul projesinde 1 oda 1 salon dairelerin fiyatları 188 bin lira ile 196 bin lira arasında değişiyor. Projede 2 oda 1 salon dairelerin fiyatları 293 bin liradan başlangıç gösteriyor. 1+1'den 5+1'e kadar farklı daire seçeneklerinden meydana gelen Ahenk İstanbul, 30 bin 500 metrekare arsa alanına sahip. Beylikdüzü Gürpınar'da hayata geçirilen Ahenk İstanbul'un örnek dairesi hazır. Her daire için otopark alanının tahsis edildiği Ahenk İstanbul'da banka kredisi kullanarak daire sahibi olmak mümkün. Ahenk İstanbul projesinde çocuk oyun alanları, çocuk yüzme havuzu, fitness center, kapalı yüzme havuzu, tenis kortu ve sauna sıralanıyor. Yakın zamanda zam gelmesi beklenen Ahenk İstanbul, 6 katlı sekiz bloktan oluşuyor.

Ahenk İstanbul İletişim Bilgileri;

Web: http://eminevimahenk.com
Telefon: 0212 855 85 55
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Emin Evim
Proje Ahenk İstanbul
Telefon 0212 855 85 55
Adres Ahenk İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000