Ege Yıldızı Didim satılık ev fiyatları!

Ege Yıldızı Didim satılık ev fiyatları! Ege Yıldızı Didim fiyatları 41 bin eurodan başlıyor. 116 bin metrekare arsa üzerinde inşa edilen Ege Yıldızı Didim projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor
07.10.2013 - 11:11
Yazı Boyutu

Ege Yıldızı Didim fiyatları 41 bin eurodan başlıyor. 116 bin metrekare arsa üzerinde inşa edilen Ege Yıldızı Didim projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor. Satış ve pazarlamasını Vitrin Gayrimenkul Pazarlama'nın yaptığı Ege Yıldızı projesinde daire almak isteyenlere cazip indirim fırsatları sunuluyor.

3-4-5 kat şeklinde tasarlanan 45 bloğun yer aldığı Ege Yıldızı Akbük projesi satışa çıktığı ilk günden itibaren yüzde 31 prim yaptı. 350 metrelik plaj ve iskeleye sahip olan Ege Yıldızı projesi HSM İnşaat imzası taşıyor.

Cazip ödeme seçeneklerinin sunulduğu Ege Yıldızı Didim projesi Akbük Koyu'nda inşa ediliyor. Bölgenin en büyük konut projeleri arasında yer alan Ege Yıldızı projesi konumu, mimarisi ve sunduğu imkanlarla dikkat çekiyor. Projede 7 farklı havuz seçeneği bulunuyor.

Ege Yıldızı İletişim Bilgileri;

Web: http://egeyildizi.com/

Telefon: 0212 579 89 99

Merkez Satış Ofisi: Cumhuriyet Cd. Villa Huzur No.2/2 Şenlikköy-Florya / İstanbul

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Firma HSM İnşaat
Proje Ege Yıldızı
Telefon 0256 813 17 18
Adres Ege Yıldızı Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Şirketlerin tamamı 5 yıl içinde e-faturaya geçecek
29.03.2015 23:02
TÜRKKEP şirketi Genel Müdürü Yüksel Samast 5 yıl içinde şirketlerin tamamının e-faturaya geçmesinin planlandığını ve hızlı bir akış olacağını belirtti
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000