Eclipse Maslak nerede? Eclipse Maslak'a nasıl gidilir?

Eclipse Maslak nerede? Eclipse Maslak'a nasıl gidilir? Artaş İnşaat tarafından hayata geçirilen Eclipse Maslak projesi İstanbul’un en merkezi bölgesinde yükseliyor
14.01.2013 - 17:06
Yazı Boyutu

 

Artaş İnşaat tarafından hayata geçirilen Eclipse Maslak projesi İstanbul'un en merkezi bölgesinde yükseliyor.

Eclipse Maslak'a İstinye Park'tan gidiş; İstinye Park tarafından Büyükdere Caddesi, İTÜ Maslak Kampüsü yönünde gidilir. Ardıdnan BP Akaryakıt İstasyonu'nun geçtikten hemen sonra ilk sağa dönülür. Daha sonra ING Bank'ın karşısından sağa girilir. Takip edilen Akasya Sokak sonunda Eclipse Maslak projesine ulaşılır.

Levent-Seyrantepe aksından geliş; Levent-Seyrantepe tarafından Harp Akademisi istikametine doğru gidilir ve Ayazağa Atatürk Sanayi Sitesi Kavşağı yönüne girilir. Takip edilen yolda Büyükdere Caddesi altından devam edilir. Atatürk Sanayi Sitesi sol tarafta kaldıktan sonra sol tarafa, Akasya Sokak yönüne girilir. Yolun sonunda Eclipse Maslak projesine ulaşılır.

Sarıyer-Büyükdere aksından geliş; Sarıyer Büyükdere aksından Işık Lisesi ve NTV geçilir ve mecburi istikamet sağa girilir. Yolun devamında ING Bank'ın karşısındaki Akasya Sokak yönüne girilir. Yolun sonunda Eclipse Maslak projesine ulaşılır.

Eclipse Maslak iletişim bilgileri

Web: www.eclipsemaslak.com

Telefon: 0212 285 44 54

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000