Dumanca Trio Evleri’nde 425 bin TL’ye 180 metrekare

Dumanca Trio Evleri’nde 425 bin TL’ye 180 metrekare Duman İnşaat tarafından inşa edilen Dumanca Trio'da daireler ankastre ürünler olacak şekilde teslim ediliyor
24.11.2013 - 14:59
Yazı Boyutu

3 blok halinde yükselen Dumanca Trio, 15 konuttan meydana geliyor. Konutların hemen teslim edildiği Dumanca Trio'da dairelerin alanları 180 metrekare ile 250 metrekare arasında değişiyor. Blokların 3 kattan oluştuğu Dumanca Trio'da binalar asansörlü.

24 saat güvenlik ile kontrol altında olan Dumanca Trio'da dairelerin en düşük fiyatı 425 bin TL, en yüksek fiyatı 650 bin TL olarak belirlendi. Açık yüzme havuzunun bulunduğu Dumanca Trio'da yerden ısıtma sistemi, daire içi alarm sistemi, 2 bin metrekare bahçe, çocuk oyun parkı ve özel otopark mevcut.

Duman İnşaat tarafından inşa edilen Dumanca Trio'da daireler ankastre ürünler olacak şekilde teslim ediliyor. Dumanca Trio'da projeye uygun şekilde peyzaj düzenlemesi yapılıp, yetişkin ve çocuklar için havuz ve yaşam alanları oluşturuldu.

Dumanca Trio İletişim Bilgileri;

Web: http://www.dumaninsaat.com.tr

Telefon: 0532 524 73 69

0232 239 39 39

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Duman İnşaat
Proje Dumanca Trio
Telefon 0232 239 39 39
Adres Dumanca Trio Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000