Luxist Bahçeşehir 2016 sonunda satışa çıkacak!
Panorama Küçükköy'de metrekaresi 3 bin 500 TL'ye!
Sur Yapı'dan metrekare başına 20 USD kira garantisi!
Levent Ocean Towers için süreç devam ediyor!
Metal Yapı ve Aydınlı Grup'tan Güneşli'de yeni proje

Denizli Şelale Konakları’nda teslimler Ağustos ayında yapılacak!

Denizli Şelale Konakları’nda teslimler Ağustos ayında yapılacak! Denizli Albayrak'ta FA İnşaat tarafından hayata geçirilen Şelale Konaklan projesi, 2 blokta toplam 72 daireden oluşuyor
 
Yazı Boyutu

Bu yılın Ağustos ayında tamamlanıp sahiplerine teslim edilmesi planlanan projede Garanti Mortgage ile 120 ay vadeye yayılan kredi imkanı da sunuluyor. Sosyal donatıları arasında kreş, yüzme havuzu, kamelya, fıtness center, Türk hamamı gibi olanaklar sunan proje, Denizli'nin öne çıkan Albayrak meydanına 500 metre mesafede yerini alıyor. 

Ekonomist Mortgage

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
MESA'dan Yassıada açıklaması!
05.02.2016 16:59
MESA, “Demokrasi ve Özgürlük Adası” projesine ilişkin bugün yayınlanan görsellerle ilgili açıklama yaptı.
İstanbul'da en yüksek aidatlar Avrupa Yakası'nda!
05.02.2016 12:07
REIDIN tarafından gerçekleştirilen "Konut Projeleri Aidat Değerleri" araştırmasına göre konut aidatlarında Türkiye rekoru Avrupa Yakası'nın oldu.
Gaziosmanpaşa ve Sultanbeyli’de patlama!
04.02.2016 16:55
İstanbul’un Sultanbeyli ve Gaziosmanpaşa ilçelerinde bugün patlama meydana geldi.
Arap yatırımcılara 2 bin konut daha satılması bekleniyor
04.02.2016 16:45
Tüketici Hukuku Enstitüsü Arap Gayrimenkul Yatırımcıları Komisyonu Başkanı Hüseyin Sami Çaprak, yabancılara konut satışı hakkında bilgiler verdi.
'Konut sektöründe satış rakamı 1,5 milyonu aşacak'
04.02.2016 15:54
Sektör temsilcileri, 2015 yılında bir önceki seneye göre yüzde 10,6 büyüyen konut pazarının 2016'da yüzde 20 büyümesini bekliyor.
Sancaktepe ve Sultanbeyli değerine değer katıyor
03.02.2016 17:39
İstanbul’da devam etmekte olan dev projeler bulundukları bölgeye her geçen gün daha da kazanç sağlıyor.
İzmir'de denize sıfır satılık arsa!
03.02.2016 12:14
Mülkiyeti Seferihisar Belediyesi'ne ait olan yaklaşık 4 bin metrekarelik arsa ihale usulü satılıyor.
Arıkanlı Holding'in kurucusu hayatını kaybetti
02.02.2016 17:52
Yurtiçi Kargo ve MEF Okulları'nın bağlı olduğu Arıkanlı Holding’in kurucusu İbrahim Arıkan hayatını kaybetti.
Eminevim, 291 TL'ye faizsiz ev sahibi yapıyor
02.02.2016 10:31
Eminevim her geçen gün teslimat sayısını arttırarak vatandaşları Türkiye’ nin her yerinden faizsiz ev sahibi yapıyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Beyhan Cebeci
O ev ayağıma gelecek
Uğurcan Tokay
Y kuşağı diyor ki; 1+1!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşümde muafiyet ve vergi ödeme sorunu
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000