Demirli Twinstar Evleri’nde 315 bin TL’ye 2+1!

Demirli Twinstar Evleri’nde 315 bin TL’ye 2+1! Kartal-Yakacık’ta yükselen Demirli Twinstar Evleri projesinde teslimler 2014 yılının Aralık ayında gerçekleşecek. Demirli Yapı imzası taşıyan projede 120 konut yer alıyor
03.02.2013 - 13:08
Yazı Boyutu

 

Demirli Yapı'nın yeni projesi olan Twinstar Evleri projesi iki blokta 120 konuttan meydana geliyor. Önümüzdeki ay yapımına başlanan Demirli Twinstar projesinde satışlar başladı. Twin Star'da 76 metrekare 1+1 daireler 170 bin liradan, 137 metrekare 2+1 daireler ise 315 bin liradan başlayan fiyatlarla satılıyor.

Aydos Orman'ı bitiminde yükselen Demirli Twinstar Evleri projesinde her daireye bir araçlık otopark alanı ve misafir araç otoparkı imkanı sunuluyor.

Demirli Twinstar projesinin özellikleri;

-Açık yüzme havuzu

-Güneşlenme alanları

-Çocuk havuzu

-Çok amaçlı spor sahası

-Çocuk oyun alanı

-Kamelya

-Yürüyüş ve dinlenme alanları

-Dış alan aydınlatmaları

-Yalıtımlı teras bahçeleri

-Fitness merkezi

-Sauna

-Buhar odası

-Havuz başı cafe

-Masa tenisi

-Bilardo alanları

Demirli Twinstar İletişim Bilgileri;

Web: http://www.twinstar.com.tr/

Telefon: 444 3 675

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000