Dekon İnşaat Dekon Silva projesini ne zaman teslim edecek?

Dekon İnşaat Dekon Silva projesini ne zaman teslim edecek? Dekon İnşaat’ın Çekmeköy bölgesinde inşa edilen Dekon Silva projesinde fiyatlar 142 bin liradan başlıyor
21.01.2013 - 12:07
Yazı Boyutu

 

Dekon İnşaat'ın Çekmeköy bölgesinde inşa edilen Dekon Silva projesinde fiyatlar 142 bin liradan başlıyor.

260 daireden meydana gelen Dekon Silva projesinde konut teslimleri 2014 yılının Aralık ayında gerçekleşecek. 1+1, 2+1, 3+1, bahçe, çatı ve dubleks konutların yer aldığı proje kapsamında daire sahibi olmak için yüzde 1 peşinat veriliyor. Geriye kalan peşinat miktarı konut tesliminde gerçekleşiyor.

Dekon Silva konut projesi fiyatları şöyle;

Fitness center, yürüme alanları, spor alanları, yürüyüş parkuru, açık alanda yüzme havuzu gibi birçok seçeneğin yer aldığı projenin yüzde 75'i yeşil alan olarak tasarlandı.

1+1'ler 57 m2 ve 72 m2 , 142.000 TL ile 188.000 TL arası

2+1'ler 97 m2 ve 109 m2,  252.500 TL ile 285.000 TL arası

3+1 daireler 159 m2  407.000 TL,

3+1 ve 4+1 bahçe dubleksler 207 m2 ile 257 m2 aralığında 538.000 TL ve 668.000 TL arası

3+1 çatı dubleksler ise 171 m2 ile 233 m2 ve 428.000-583.000 TL arası

Çekmeköy bölgesinde inşa edilen projede konutlar Aralık 2014 tarihinde teslim edilecek.

Dekon Silva İletişim Bilgileri;

Web: http://www.dekonsilva.com/

Telefon: 0216 540 97 00

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000