Dekon İnşaat Çekmeköy projesinde 253 bin liraya 2+1!

Dekon İnşaat Çekmeköy projesinde 253 bin liraya 2+1! Dekon İnşaat’ın Çekmeköy-Alemdağ lokasyonunda hayata geçirdiği Dekon Silva projesinde teslimler Mart 2015’te gerçekleşecek
18.01.2013 - 16:31
Yazı Boyutu

 

Dekon İnşaat'ın Çekmeköy-Alemdağ lokasyonunda hayata geçirdiği Dekon Silva projesinde teslimler Mart 2015'te gerçekleşecek. 12 bin metrekare alana sahip arsa üzerinde konumlandırılan Dekon Silva'da 1+1 ile 4+1 dubleks arası tasarlanan konut türleri bulunuyor.

Yüzde 70'i yeşil alan olarak tasarlanan Dekon Silva projesinde 5 katlı 4 blok bulunuyor. 260 daireden meydana gelen Dekon Silva'da 7/24 güvenlik, havuz, ve spor alanları gibi birçok seçenek sunuluyor.

Akyürek Elmas mimarlık tarafından tasarlanan projede daireler 57 metrekare ile 257 metrekare arası tasarlandı. Dekon Silva kapsamında yer alan konutlardan 1+1'ler 143 bin liradan, 2+1'ler 253 bin liradan, 3+1'ler 407 bin liradan ve 4+1'ler 669 bin liradan başlıyor.

Dekon Silva İletişim Bilgileri;

Web: http://www.dekonsilva.com

Telefon: 0216 540 97 00

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma Dekon İnşaat
Proje Dekon Silva
Telefon 0216 540 97 00
Adres Dekon Silva Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Kağıthane'deki patlamanın boyutu gündüz ortaya çıktı!
26.03.2015 09:55
Kağıthane’deki patlamanın şiddeti gündüz ortaya çıktı ve hasarın boyunu gözler önüne serildi.
Vialand sezona merhaba diyor!
26.03.2015 09:34
2014 yılında 1 milyon ziyaretçi ağırlayan, Türkiye’nin ve dünyanın gözde eğlence merkezi VIALAND TEMA PARK , Mart ayı itibari ile baharı karşılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000