Bulvar İstanbul için ön talep toplanıyor!

Bulvar İstanbul için ön talep toplanıyor! Bulvar İstanbul: Özülke ve Özkar Ortak Girişimi'nin projesi!
06.10.2013 - 08:33
Yazı Boyutu

Başakşehir-Ayazma'daki 3. Etap ihalesini kazanan Özülke ve Özkar Ortak Girişimi'nin hayata geçireceği projenin ismi belli oldu: Bulvar İstanbul!

Emlak Konut GYO ortaklığında gerçekleştirilecek Bulvar İstanbul, 2 bin 600 yataklı ve 11 ihtisas hastanesinin yer aldığı Sağlık Kent'in yanında konumlandırılacak. 2 etaptan meydana gelen Bulvar İstanbul, 15 blok ve 1 kule halinde inşa ediliyor. 

1+1'den 6+1'e kadar farklı daire seçeneklerinin bulunduğu Bulvar İstanbul, ortalama 1.500 konuttan meydana geliyor. Bulvar İstanbul projesinde ağırlıklı olarak 2+1, 3+1 ve 4+1 daire alternatifleri mevcut. 

Şu an ön talep toplama aşamasında olan Bulvar İstanbul, 110 bin metrekarelik bir arsa üzerine kuruluyor. 

Bulvar İstanbul İletişim Bilgileri;

Web: http://www.bulvaristanbul.com.tr

Telefon: 444 66 10

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Özülke
Proje Bulvar İstanbul
Telefon 444 66 10
Adres Bulvar İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000