Bulut İnşaat Evviva Nirvana daire fiyatları!

Bulut İnşaat Evviva Nirvana daire fiyatları! Bulut İnşaat Evviva Nirvana projesi Bahçeşehir’de hayata geçiriliyor
19.04.2013 - 15:54
Yazı Boyutu

Bulut İnşaat Evviva Nirvana projesi Bahçeşehir'de hayata geçiriliyor. İçerisinde normal dairelerin yanı sıra villa seçeneklerinin de yer aldığı projede peşin ödemeler için yüzde 10 oranında indirim sağlanıyor. 23 Mayıs 2013 Pazar gününe kadar KDV bizden uygulamasının sunulduğu Evviva Nirvana Bahçeşehir'de fiyatlar 116 bin liradan başlıyor.

Konut teslim tarihi Aralık 2015 olarak belirlenen Nirvana Bahçeşehir Konutları'nda 1+1 dairelerin fiyatı 116 bin liradan, 2+1 dairelerin fiyatı 190 bin liradan, 3+1 dairelerin fiyatı 224 bin liradan ve 450 metrekarelik villaların fiyatı 1 milyon 800 bin liradan başlıyor. 5 katlı 13 bloğun yanı sıra rezidans bloklarının da yer aldığı Evviva Nirvana Evleri içerisinde 4 ayrı tipte 20 villa yer alıyor.

Proje içerisinde fitness center, açık yüzma havuzu, sauna, Türk hamamı, buhar odası, otopark, bireysel sauna, garaj gibi birçok seçenek bir arada sunuluyor.

Nirvana Bahçeşehir İletişim Bilgileri

Web: http://www.bulutinsaatyapi.com/

Telefon: 444 2 561

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma Bulut İnşaat
Proje Evviva Nirvana
Telefon 444 2 561
Adres Evviva Nirvana Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000