Bizim Evler 5 görücüye çıkıyor!

Bizim Evler 5 görücüye çıkıyor! İstanbul’un nitelikli konut bölgesi Ispartakule’nin en geniş yaşam alanını oluşturan Bizim Evler markasına bir yenisi daha ekleniyor
 
Yazı Boyutu

İstanbul'un nitelikli konut bölgesi Ispartakule'nin en geniş yaşam alanını oluşturan Bizim Evler markasına bir yenisi daha ekleniyor.

İhlas Yapı A.Ş.'nin 2009 yılında teslim ettiği Bizim Evler 1 projesinden sonra aralıksız olarak yatırımlarına devam ettiği Ispartakule bölgesinde Bizim Evler 5 projesinin startını verdi.

15 Haziran Cuma günü Bizim Evler 5'in lanse edileceği ve İhlas Yapı A.Ş.'nin yatırımlarının paylaşılacağı basın toplantısında projenin ayrıntıları anlatılacak

Firma İhlas Yapı
Proje Bizim Evler 5
Telefon 0212 405 10 00
Adres Bizim Evler 5 Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Batı Antalya Havalimanı, işsizliğin önüne geçecek
30.05.2015 16:27
Antalya'da hayata geçirilecek ve tamamlandığında 5 milyon yolcuya hizmet verecek olan Antalya Batı Havalimanı istihdama büyük katkı sağlayacak.
Ehliyete gelen ek süre yoğunluğu azalttı
30.05.2015 15:52
Sürücü sertifikalarının belgeye dönüştürülmesi için tanınan sürenin uzatılması trafik şubelerinde oluşacak uzun kuyrukları önledi.
Sinemaseverleri bu hafta 10 yeni film bekliyor!
30.05.2015 11:17
Türkiye’deki sinemalarda bu hafta farklı türdeki filmlerin bulunduğu 10 yeni film vizyona girdi.
Başkentte bu yollar trafiğe kapalı!
30.05.2015 10:17
Başkentte, bugün yapılacak AK Parti, Saadet Partisi, HDP ve BTP mitingleriyle yarınki CHP mitingi nedeniyle yollar trafiğe kapatılacak.
Anadoluhisarı'ndaki tarihi namazgâh ibadete açıldı
30.05.2015 09:56
İstanbul’u fethetmek için Anadolu’nun içlerinden gelen Türklerin ilk yerleşim yerlerinden olan Anadoluhisarı’ndaki namazgâh yeniden ibadete açıldı.
İder Mobilya’dan küçük hanımları sevindirecek odalar…
29.05.2015 17:31
İder Mobilya’nın kız çocuklarına özel olarak hazırladığı Carpi iki kapılı yatak odası, sade ve zarif tasarımıyla yaşam alanları sunuyor
Eminevim 5yüz60 ödeme planı!
29.05.2015 17:20
Eminevim 5yüz60 projesinde 60 aya kadar sıfır faizli ve yüzde 5 peşinatlı ödeme seçenekleri ön plana çıkıyor.
Toyzz Shop 7 yeni mağaza açtı!
29.05.2015 14:19
Oyuncak denince akla ilk gelen marka olan Toyzz Shop birbiri ardına açtığı mağazalarıyla büyümeye devam ediyor.
TOKİ'den Bolu’ya 496 konut müjdesi!
29.05.2015 10:46
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Bolu Mudurnu’da hayata geçireceği 496 konut için 2 Haziran 2015 günü ihale düzenleyecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000