Resim İstanbul Orman’dan bayram müjdesi!
Arnavutköy metrosu için ilk adım atılıyor!
Nurol İnşaat'ın 18 işçisi kaçırıldı!
İyi devremülk kısa sürede parasını çıkarıyor
Hoşdere Hayat Camisi'nin ihale sonucu belli oldu!

Bizim Evler 5 görücüye çıkıyor!

Bizim Evler 5 görücüye çıkıyor! İstanbul’un nitelikli konut bölgesi Ispartakule’nin en geniş yaşam alanını oluşturan Bizim Evler markasına bir yenisi daha ekleniyor
 
Yazı Boyutu

İstanbul'un nitelikli konut bölgesi Ispartakule'nin en geniş yaşam alanını oluşturan Bizim Evler markasına bir yenisi daha ekleniyor.

İhlas Yapı A.Ş.'nin 2009 yılında teslim ettiği Bizim Evler 1 projesinden sonra aralıksız olarak yatırımlarına devam ettiği Ispartakule bölgesinde Bizim Evler 5 projesinin startını verdi.

15 Haziran Cuma günü Bizim Evler 5'in lanse edileceği ve İhlas Yapı A.Ş.'nin yatırımlarının paylaşılacağı basın toplantısında projenin ayrıntıları anlatılacak

Firma İhlas Yapı
Proje Bizim Evler 5
Telefon 0212 405 10 00
Adres Bizim Evler 5 Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Hayat Tepe’den 15 bin liralık Kurban Bayramı hediyesi!
02.09.2015 11:53
Özak GYO, Bayrampaşa’daki Hayat Tepe projesinde Kurban Bayramı fırsatı sunuyor.
İncesu TOKİ Konutları için ön talep toplanacak!
02.09.2015 11:31
İncesu Belediye Başkanı Zekeriya Karayol, 437 konutluk 4. Etap TOKİ konutları için ön talep toplama işlemlerine başlanacağını bildirildi.
Adana’da 77 milyon liraya satılık arsalar…
02.09.2015 11:10
Çukurova İlçe Belediye Başkanlığı, K. Ocağı Mahallesi’nde yer alan 3 parseldeki arsayı satışa çıkacak.
Dolar milyarderi oldu ama mutlu olamadı!
02.09.2015 10:38
Minecraft’ı geliştiren ve firmasını 2.5 milyar dolara Microsoft’a satan Markus Persson, zenginlikten sıkıldığını, çok yalnız olduğunu söyledi.
Demirören Holding, Total Türkiye'yi satın aldı
02.09.2015 10:20
Fransız enerji devi Total’in Türkiye’deki akaryakıt istasyonları ile ticari satış, tedarik ve lojistik varlıkları Demirören Holding’in oldu.
Bursa Yıldırım'da kentsel dönüşüm hızla devam ediyor!
02.09.2015 10:19
Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, Davutdede, Değirmenlikızık, 75. Yıl ve Sinandede mahallelerinde dönüşüme başladıklarını söyledi.
SGK, 8 ilde 12 gayrimenkulü satıyor!
01.09.2015 16:35
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Çankırı, Karabük, Isparta, Uşak, Bingöl, Batman, Kayseri ve Adana'da yer alan 12 taşınmazı satışa çıkardı.
Körfezli yatırımcı Türkiye’de kendini buluyor
01.09.2015 16:32
Emlaktasondakika.com olarak Körfezli yatırımcıların Türkiye’yi neden tercih ettiklerini ele aldık.
Sky Blue İstanbul’da son 20 daire!
01.09.2015 14:17
Royal Group imzasıyla Kartal’da hayata geçirilen Sky Blue İstanbul’da son 20 daire avantajlı fiyatlar ve uygun ödeme planlarıyla satışa sunuldu.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000