Beylikdüzü Saklıhan Konakları'nda 630 bin liraya 4+1!

Beylikdüzü Saklıhan Konakları'nda 630 bin liraya 4+1! Saklıhan Konakları, 7 blokta 288 daireden meydana geliyor. Projede 4+1 fiyatları 630 bin TL'den başlıyor
08.02.2013 - 08:29
Yazı Boyutu

7 bloklu bir proje olan Saklıhan Konakları, Beylikdüzü'nde konumlandırılıyor. 12 bin metrekaresi yeşil alana ayrılan Saklıhan Konakları'nda konutların alanları 140 metrekare ile 370 metrekare arasında değişiyor.

Saklıhan Konakları'nda 2 oda 1 salon evlerin fiyatları 390 bin liradan, 3 oda 1 salon evlerin 550 bin liradan, 4 oda 1 salon evlerin fiyatları 630 bin liradan başlangıç gösteriyor. 18 bin 610 metrekare arsa üzerine kurulan projesinde, 34 dükkan hizmet verecek.

2+1, 3+1, 4+1 ve dubleks konut seçeneklerinden meydana gelen Saklıhan Konakları'nda 288 konut yer alıyor. Sitenin sosyal donatıları arasında; sauna, Türk hamamı, fitness center, açık ve kapalı yüzme havuzu yanı sıra spor alanları sıralanıyor. 24 saat güvenlik ile korunan Saklıhan Konakları'nda şifreli giriş uygulamaları kuruluyor.

Saklıhan Konakları, E-5 karayoluna 1 kilometre, hastaneye 1 kilometre, Atatürk Havalimanı'na 20 kilometre, Tüyap fuar alanına 3 kilometre, Avcılar deniz otobüsüne ise 9 kilometre mesafede yükseliyor. Proje, elit bir yaşam için, görsel tasarımın, modern çizgilerin, kişiye özel bakış açısının mükemmel kombinasyonu olarak tanımlanıyor.

Saklıhan Konakları İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.saklihaninsaat.com.tr
Telefon: 0212 871 42 60
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000