Barbaros İnci Evleri nerede?

Barbaros İnci Evleri nerede? Gaziosmanpaşa Küçükköy bölgesinde inşa edilen Barbaros İnci Evleri projesi 17 katlı tek blokta 84 konuttan meydana geliyor
28.01.2013 - 10:06
Yazı Boyutu

 

Daha önce Keçesuyu Evleri projesini hayata geçiren Seçkinler İnşaat tarafından yapılan Barbaros İnci Evleri projesi Gaziosmanpaşa Küçükköy'de yükseliyor. 84 konuttan meydana gelen İnci Evleri projesi 17 katlı tek bloktan meydana geliyor.
 
4 bin metrekarelik yeşil alanı bulunan İnci Evleri projesinde 2+1 ve 3+1 daireler yer alıyor. Projedeki 2+1'ler 92 ila 100 metrekare, 3+1'ler 135 metrekare olarak tasarlandı. Kapalı otoparkın bulunduğu İnci Evleri projesinde yüzme havuzu, fitness merkezi, 7/24 güvenlik, çocuk oyun grupları ve oyun sahaları yer alıyor.
 
Barbaros İnci Evleri, Gaziosmanpaşa Küçükköy'de inşa ediliyor. Küçükköy meydanına çok yakın olan İnci Evleri projesi Barbaros Hayrettin Paşa Mahallesi sınırlarında bulunuyor. İnci Evleri, Küçükköy Stadı'nın hemen çaprazında, Mustafa Gümüş İlköğretim Okulu'nun karşında yükseliyor. 
 
Seçkinler İnci Evleri İletişim Bilgileri;
 
 
Telefon: 0212 615 66 66
 
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com
 

Firma Seçkinler İnşaat
Proje Seçkinler İnci Evleri
Telefon 0212 615 66 66
Adres Seçkinler İnci Evleri Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000