Bakyapıyoruz, Bursa Prestij Modern’de 159 bin liraya

Bakyapıyoruz, Bursa Prestij Modern’de 159 bin liraya Bursa Prestij Modern Bakyapı projesi 'Bakyapıyoruz' sloganıyla 159 bin liradan başlayan fiyatlarla satılıyor
27.01.2014 - 10:05
Yazı Boyutu

Bakyapı'nın Bursa'da ‘Bakyapıyoruz' sloganıyla hayata geçirdiği Bursa Prestij Modern Evleri'nde dairelerin fiyatları 159 bin lira ile 269 bin lira arasında değişiyor. 10-12 kat arası tasarlanmış 10 bloğun yer aldığı Bakyapı Prestij Modern Bursa projesi, Bursa Büyükşehir Belediyesi ortaklığında inşa ediliyor. Tapu teslimlerinin hemen gerçekleştirildiği projede daireleri ankastre ürünlerle teslim ediliyor. 53 bin 200 metrekare alan üzerinde inşa edilen Bakyapı Prestij Modern Evleri'nde konutların tamamı 3+1 olarak tasarlandı. Haziran 2016 tarihinde teslimleri gerçekleştirilecek olan Prestij Modern Bursa Konutları'nda yüzde 25 peşinat ödeyip konut sahibi olunabiliyor. Konutlar haricinde 43 dükkanın yer aldığı Prestij Modern Evleri Bursa'da fitness center, yüzme havuzu, sauna, otopark, Türk hamamı, çocuk oyun alanları, yeşil alanlar gibi birçok seçenek bir arada sunuluyor.

Prestij Modern Evleri Bursa satış ofisi
Web: http://www.bakyapiprestijmodern.com
Telefon: 444 16 99
Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Firma Bak Yapı
Proje Bursa Bakyapı Prestij Modern
Telefon 444 16 99
Adres Bursa Bakyapı Prestij Modern Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000