Bahçetepe satılık daire fiyatları! 450 bin TL'ye 4+1!

Bahçetepe satılık daire fiyatları! 450 bin TL'ye 4+1! Bahçetepe Kuleler bölümünde bulunan 1+1 ve 2+1 konutların fiyatları ise şöyle; 62 ila 67 metrekare 1+1'ler 160 bin lira ile 250 bin lira arasında değişirken 100 metrekare 2+1'ler 240 bin liradan başlayan fiyatlarla satışta
19.08.2013 - 16:22
Yazı Boyutu

Ekim 2014'te konut teslimlerinin başlayacağı Bahçetepe İstanbul, Başakşehir'de yükseliyor. Makro İnşaat ve Akyapı ortaklığında inşa edilen Bahçetepe İstanbul'da Türk hamamı, Fin hamamı, fitness center, açık ve kapalı spor alanları, bay ve bayan kuaför, food court, kuru temizleme, voleybol sahası ve mini futbol sahası sıralanıyor. 

16 blok halinde inşa edilen Bahçetepe İstanbul'da 3 oda 1 salon konutlar 340 bin liradan, 4 oda 1 salon konutlar ise 450 bin liradan başlangıç gösteriyor. 

Bahçetepe Kuleler bölümünde bulunan 1+1 ve 2+1 konutların fiyatları ise şöyle; 62 ila 67 metrekare 1+1'ler 160 bin lira ile 250 bin lira arasında değişirken 100 metrekare 2+1'ler 240 bin liradan başlayan fiyatlarla satışta. 

1.476 konutluk bir proje olan Bahçetepe İstanbul'da konutların çoğunluğu satıldı. Yüzde 100 kesintisiz enerjisiyle dikkat çeken Bahçetepe İstanbul'da kapalı otopark mevcut.

Bahçetepe İletişim Bilgileri;

Web: http://www.bahcetepeistanbul.com

Telefon: 444 61 71

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Makro İnşaat
Proje Bahçetepe İstanbul
Telefon 444 61 71
Adres Bahçetepe İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Şirketlerin tamamı 5 yıl içinde e-faturaya geçecek
29.03.2015 23:02
TÜRKKEP şirketi Genel Müdürü Yüksel Samast 5 yıl içinde şirketlerin tamamının e-faturaya geçmesinin planlandığını ve hızlı bir akış olacağını belirtti
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000