Avrupa yakasından 12 yeni konut projesi!

Avrupa yakasından 12 yeni konut projesi! İstanbul’un Avrupa yakasında önemli lokasyonlardaki konut projelerinin ayrıntıları şöyle…
 
Yazı Boyutu

 

 

 

Alibeyköy-Bomonti-Feriköy-Gaziosmanpaşa-Gültepe-Kağıthane-Küçükköy ve Taksim bölgesindeki konut projeleri

Firma Adı

Proje

Lokasyon

Toplam Konut Adedi

 

Satış Fiyatı(M2)

BAKIRCI YAPI

ALİBEY KONAKLARI

ALİBEYKÖY

80

1.100 TL-1.600 TL

İPEK&ÇAKIRKAYA

RIXOS BOMONTİ

BOMONTİ

344

4.900 USD-5.000 USD

OFTON

ELYSIUM FANTASTIC

BOMONTİ

346

4.000 USD-5.000 USD

ANT YAPI

ANTHILL RESIDENCE

BOMONTİ

804

3.000 USD-5.000 USD

MÜTAŞ&BİBEROĞLU

FERİKÖY RESIDENCE

FERİKÖY

64

3.900 TL-4.600 TL

DOĞA GAYRİMENKUL

FERİLOFT

FERİKÖY

155

2.900 TL-4.100 TL

ARTAŞ&ÖZTAŞ&DOĞU

AVRUPA KONUTLARI TEM

GAZİOSMANPAŞA

3.072

3.100 TL-3.350 TL

KİPTAŞ

KİPTAŞ FİNANSKENT

GAZİOSMANPAŞA

843

2.600 TL-2.800 TL

TİMUR GAYRİMENKUL

NEF FLATS 163

GÜLTEPE

308

3.200 TL-5.400 TL

EFEKTİF GAYRİMENKUL

BLOX HALİÇ 2.ETAP

KAĞITHANE

92

2.700 TL-2.900 TL

UĞURGÜL İNŞAAT

VALİDESUYU KONUTLARI

KÜÇÜKKÖY

437

1.300 TL-1.900 TL

OFTON

RIXOS ELYSIUM SUITES

TAKSİM

140

5.600 USD-5.700 USD

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Çekmeköy’de konut almanın tam zamanı!
27.04.2015 14:50
216 Yapı tarafından İstanbul Çekmeköy’de hayata geçirilen 216 Butik Plus Rezidans ev alacaklara ödemeyi kolaylaştıran seçenekler sunuyor.
İnternetten alışverişte büyük değişiklik!
27.04.2015 10:22
İnternetten alışveriş yapanlar müjde. E-ticaret yasasına büyük değişiklikler geliyor.
"O kadar malı eşimin üstüne yaptım, pişmanım!"
27.04.2015 09:40
Feryal Gülman’ın 200 milyon liralık boşanma davası açtığı Kemal Gülman, ‘duygusallığı’ yüzünden pişmanlık yaşadığını söyledi.
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
New Yorkluların gözü İstanbul'daki bu caddede!
24.04.2015 12:37
Fatih'te Kadınlar Pazarı’nın bulunduğu İtfaiye Caddesi, New York Times'ın hazırladığı Avrupa’nın en gözde 12 caddesi listesinde yerini aldı.
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000