Kayabaşı Park Mavera projesinde gelişme!
Sümela Manastırı kapatılıyor!
AVM ciro endeksi temmuzda 194 puana ulaştı!
Emlak Konut’un Ağustos birincisi Ispartakule oldu!
Los Angeles'ın milyarlık arsasına ünlüler talip!

ATS Marin Park Evleri fiyatları

ATS Marin Park Evleri fiyatları Tuzla ATS Marin Park Evleri'nde fiyatlar 350 bin liradan başlıyor
 
Yazı Boyutu

ATS Marin Park Evleri fiyatları 350 bin lira ile 500 bin lira arasında değişiyor. 2015 yılının Mart ayında teslimleri gerçekleştirilecek olan ATS Marin Park Konutları'nda 3+1 daireler 106 metrekare ile 124 metrekare arası tasarlandı. Projede yer almakta olan 2+1'ler ise 98 metrekare. 5 katlı 3 bloktan meydana gelmekte olan Tuzla ATS Marin Park projesi Tuzla Marina projesinin hemen karşısında yükseliyor. 50 konuttan meydana gelmekte olan ATS Marin Park Konutları'nda fitness center, masa tenisi,bilardo, oyun konsolu gibi birçok seçenek bir arada sunuluyor.

ATS Marin Park İletişim Bilgileri;
Web: http://www.atsgrupinsaat.com
Telefon: 0507 643 02 75
Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

 

Firma ATS Grup İnşaat
Proje ATS Marin Park
Telefon 0507 643 02 75
Adres ATS Marin Park Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Yanlış kurgulu şehirler yeni dönüşümler gerektirir
05.09.2015 14:47
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, şehirlerin kurgusunun yanlış olduğunu ileri sürdü.
Körfez’de yatırım için arsa arayana işte fırsat!
05.09.2015 14:26
Körfez Belediyesi İlimtepe Mahallesi’nde 3 bin 97 metrekare yüzölçümündeki boş arsayı satışa çıkardı.
TOKİ, Bursa’da Osmanlı havası yaşatacak
05.09.2015 13:02
Başbakanlık Toplu konut İdaresi (TOKİ), Bursa İznik’te Osmanlı köyünü yansıtacak bir projeye imza atacak.
Dumankaya İnşaat, 14 Eylül’de basınla buluşuyor
04.09.2015 16:47
Gayrimenkul sektörünün en iyileri arasında yer alan Dumankaya sektörde öncü olmaya devam ediyor.
Kuzu Grup, Cityscape'te basın toplantısı düzenleyecek
04.09.2015 15:18
Ataköy'de hayata geçirdiği Sea Pearl projesiyle Cityscape'te yerini alacak olan Kuzu Grup, fuarın 2. günü basın toplantısı düzenleyecek.
Antalya'nın güneş enerjili stadında sona yaklaşıldı
04.09.2015 14:22
Antalya'da yapımı devam eden Türkiye'nin kendi enerjisini üreten tek stadı Antalya Arena'nın eylül ayı sonuna yetiştirilmesi planlanıyor.
İnşaat makineleri sektöründe istikrar!
04.09.2015 13:47
İnşaat makineleri sektörünün 5 yıldır düşüş yaşamayarak istikrarını koruduğu belirtildi.
Irak’ta kaçırılan Türk işçilerle ilgili flaş gelişme!
04.09.2015 12:55
Irak güçlerinin, Türk işçileri kaçırdığından şüphelenilen silahlı bir grupla başkent Bağdat'ta girdiği çatışmada 1 asker hayatını kaybetti.
TSKB Gayrimenkul Değerleme'de iki yeni atama!
04.09.2015 10:55
Değerleme sektöründe uzmanlığın temsilcisi olan TSKB Gayrimenkul Değerleme A.Ş’de iki ayrı atama gerçekleşti
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000