Prestige Mall’da mağazalar kapanıyor
Niğde ve Ulukışla’ya 425 yeni konut
Miras kalan tarla intikali için son gün 30 Ağustos
İzmit Körfez Geçişi mart ayında başlıyor
Sabuncubeli Tüneli projesi yeniden başlıyor

ATS Marin Park Evleri fiyatları

ATS Marin Park Evleri fiyatları Tuzla ATS Marin Park Evleri'nde fiyatlar 350 bin liradan başlıyor
 
Yazı Boyutu

ATS Marin Park Evleri fiyatları 350 bin lira ile 500 bin lira arasında değişiyor. 2015 yılının Mart ayında teslimleri gerçekleştirilecek olan ATS Marin Park Konutları'nda 3+1 daireler 106 metrekare ile 124 metrekare arası tasarlandı. Projede yer almakta olan 2+1'ler ise 98 metrekare. 5 katlı 3 bloktan meydana gelmekte olan Tuzla ATS Marin Park projesi Tuzla Marina projesinin hemen karşısında yükseliyor. 50 konuttan meydana gelmekte olan ATS Marin Park Konutları'nda fitness center, masa tenisi,bilardo, oyun konsolu gibi birçok seçenek bir arada sunuluyor.

ATS Marin Park İletişim Bilgileri;
Web: http://www.atsgrupinsaat.com
Telefon: 0507 643 02 75
Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

 

Firma ATS Grup İnşaat
Proje ATS Marin Park
Telefon 0507 643 02 75
Adres ATS Marin Park Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
İETT'den vatandaşa doğum günü sürprizi!
29.07.2015 15:44
Doğum gününde otobüse binen yolcular, İstanbul kartlarını okuttuklarında doğum günü kutlama mesajı ile karşılaşıyorlar.
Beylikdüzü'nde 1.4 milyon liraya satılık arsa!
31.07.2015 16:34
Marmara Emlak Müdürlüğü, Beylikdüzü'nde yer alan bin 351 metrekare yüz ölçüme sahip arsayı satışa çıkardı.
Lev Troçki'nin Büyükada'da kaldığı ev satılıyor
31.07.2015 16:16
Sovyetler Birliği’nde Bolşevik Parti’nin önemli isimlerinden, Kızıl Ordu'nun kurucusu olarak bilinen Lev Troçki’nin Büyükada’da oturduğu ev satılıyor.
216 Butik Plus’tan bol seçenekli kampanya!
31.07.2015 12:17
216 Yapı Çekmeköy’de hayata geçirdiği 216 Butik Plus’tan ev sahibi olmak isteyenler için beş ayrı kampanya düzenledi.
Buse Terim yeni evine taşınıyor!
31.07.2015 10:01
Buse Terim eşi Volkan Bahçekapılı ile yaşadıkları evden taşındıklarını açıkladı.
Mobilyada en fazla büyüyen Türkiye oldu!
30.07.2015 15:09
Türkiye mobilya sektörünün lokomotif örgütü Mobilya Dernekleri Federasyonu, 10 milyar dolarlık ihracat hedefi için çalışmalarını sürdürüyor.
Hollanda'dan geldi, İzmit'te bacağına inşaat demir saplandı
30.07.2015 11:05
Hollanda’dan tatil için geldiği Kocaeli'nin İzmit ilçesinde ekmek almak için bakkala giden kız çocuğunun bacağına inşaat demiri saplandı.
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000