ATS Marin Park Evleri fiyatları

ATS Marin Park Evleri fiyatları Tuzla ATS Marin Park Evleri'nde fiyatlar 350 bin liradan başlıyor
 
Yazı Boyutu

ATS Marin Park Evleri fiyatları 350 bin lira ile 500 bin lira arasında değişiyor. 2015 yılının Mart ayında teslimleri gerçekleştirilecek olan ATS Marin Park Konutları'nda 3+1 daireler 106 metrekare ile 124 metrekare arası tasarlandı. Projede yer almakta olan 2+1'ler ise 98 metrekare. 5 katlı 3 bloktan meydana gelmekte olan Tuzla ATS Marin Park projesi Tuzla Marina projesinin hemen karşısında yükseliyor. 50 konuttan meydana gelmekte olan ATS Marin Park Konutları'nda fitness center, masa tenisi,bilardo, oyun konsolu gibi birçok seçenek bir arada sunuluyor.

ATS Marin Park İletişim Bilgileri;
Web: http://www.atsgrupinsaat.com
Telefon: 0507 643 02 75
Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

 

Firma ATS Grup İnşaat
Proje ATS Marin Park
Telefon 0507 643 02 75
Adres ATS Marin Park Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Bosch küçük ev aletlerinde Mayıs’a özel kampanya…
23.05.2015 09:57
Bosch Ev Aletleri, Mayıs ayı boyunca geçerli olacak bir kampanya ile tüketicilere cazip fırsatlar sunacak.
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000