Atayıldız Gölde Luxe Konutları fiyatları 118 bin liradan başlıyor

Atayıldız Gölde Luxe Konutları fiyatları 118 bin liradan başlıyor Gölde Luxe Atayıldız Evleri'nde fiyat listesi 118 bin liradan başlıyor
18.01.2014 - 09:39
Yazı Boyutu

Atayıldız Grup tarafından hayata geçirilmekte olan Gölde Luxe Konutları'nda fiyatlar 118 bin liradan başlıyor. 1000 konuttan meydana gelmekte olan projede arsa alanı 20 bin metrekare olarak belirlendi. 2015 yılının Eylül ayında teslimleri gerçekleştirilecek olan Gölde Luxe Evleri'nde yüzde 10 indirim fırsatı sunuluyor. Gölde Luxe Konutları fiyatları kapsamında 1+1 daireler 118 bin liradan, 2+1 daireler 198 bin liradan, 3+1 daireler 355 bin liradan ve 4+1 daireler 385 bin liradan başlıyor. Minimum kira getirisinin 1000 lira olması beklenen Göldelux Evleri Ankara'da ev sahibi olmak isteyenler yüzde 25 peşinat ödeyip kalan miktarı banka kredisiyle kapatıyor. Projede açık otopark, çocuk oyun alanları, sauna, fitness center gibi birçok seçenek sunuluyor.

Gölde Luxe proje görselleri
Gölde Luxe örnek daire görselleri

 

 

Gölde Luxe Konutları satış ofisi
Web: http://goldeluxekonutlari.com/
Telefon: 0531 774 70 25
Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000