Asma Bahçeler İzmir’de doğal yaşama merhaba!

Asma Bahçeler İzmir’de doğal yaşama merhaba! Narlıdere’de Tanyer İnşaat, Asma Bahçeler projesi ile sektöre yeni bir soluk getiriyor.
27.06.2012 - 15:11
Yazı Boyutu

Narlıdere'de otoparklı, havuzlu, özel güvenlikli, konforlu ve prestijli çok özel sitelerle buluşturan ilk firmalardan biri olan ve bugüne değin yüzlerce aileyi ev sahibi yapan Tanyer İnşaat; bugün de konumu, mimarisi ve sosyal olanakları ile adından söz ettiren Asma Bahçeler projesi ile sektöre yeni bir bakış açısı getiriyor.

Tanyer İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Münir Tanyer, Asma Bahçeler'in doğa harikası bir alanda yükseldiğini söyledi, şu bilgileri verdi: "Bir yanı uçsuz bucaksız Ege, bir yanı sonsuzluk hissi veren vadi, karşısı göz alabildiğine ormanla çevrili Asma Bahçeler. Terasları, bahçeleri ve peyzaj alanları ile birlikte ev sahiplerine sınırsız bir doğa vadediyoruz.

Asma Bahçeler, bir yandan İzmir'in tüm olanaklarını kolayca yaşama fırsatı sunarken, diğer yandan da şehrin karmaşasından uzaklaşma olanağı veriyor. En yeni ve en gl yapı teknikleri ile inşa edilen projemiz hakkında ayrıntılı bilgi almak ya da bambaşka bir yaşama yatırım yapmak isteyen İzmirlileri satış ofisimize bekliyoruz."

Sabah Egeli

Firma Tanyer İnşaat
Proje Asma Bahçeler
Telefon 0232 238 27 57
Adres Asma Bahçeler Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Kağıthane'deki patlamanın boyutu gündüz ortaya çıktı!
26.03.2015 09:55
Kağıthane’deki patlamanın şiddeti gündüz ortaya çıktı ve hasarın boyunu gözler önüne serildi.
Vialand sezona merhaba diyor!
26.03.2015 09:34
2014 yılında 1 milyon ziyaretçi ağırlayan, Türkiye’nin ve dünyanın gözde eğlence merkezi VIALAND TEMA PARK , Mart ayı itibari ile baharı karşılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000