Yüzyılların Ramazan geleneği; Hırka-i Şerif
Kampçılıkta son nokta: Çadır hamak
Beştepe Millet Camii açıldı
Nejat İşler'den şok çıkış: Villa dikeceğinize...
Bu binaların havasından geçilmiyor!

Apron Mobilya, Alanya'dan 79 bin TL'ye ev sahibi yapıyor

Apron Mobilya, Alanya'dan 79 bin TL'ye ev sahibi yapıyor Apron Group, Alanya'dan 79 bin liraya ev sahibi yapıyor
 
Yazı Boyutu

"Alanya'da ev al emekli ol tatil yap" sloganıyla dikkat çeken Apron Mobilya, eski yazlığınızı alıyor ve kira garantili yeni ev veriyor. 15 yıl boyunca ayda 800 lira kira garantisi, her yıl 20 gün ücretsiz tatil imkanı sunan Apron Mobilya, 2+1 daire full + full dayalı döşeli ev veriyor. Tüm beyaz eşya, televizyon, koltuğundan yatağına, perdesinden halısına kadar tekmil mutfak eşyasına kadar sizin. Devremülk olmayan, normal daire tapunuzu aldığınız evleri Apron Group'a kiralıyorsunuz. Daireler 2+1 ve 79 bin liradan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor. 15 yıl boyunca kira garantisi verilen ve ilk yıl 800 lira, sonraki birinci yıl yüzde 10 oranında kira artışı yapılacak. Diğer yıllarda ise ÜFE oranına göre kira artışı devam edecek.

http://apronmobilya.com.tr/

444 5 297

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulüne onay!
03.07.2015 15:34
Teknik Yapı tarafından İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen Tuzla Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulü yapıldı.
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Gülman Group ile Norm Yapı’nın mayası tuttu
02.07.2015 17:44
Bodrum Gündoğan’da geliştirilen Fiera Vista’da buluşan Gülman Group ile Norm Yapı iyi bir sinerji yakaladı.
Sur Çelik Kapı’dan hırsızlığa karşı garanti sertifikası
02.07.2015 16:54
“Dünyanın en güvenli kapısı” sloganıyla yola çıkan Sur Çelik Kapı hırsızlığa karşı tazminat ödeme garantisi veriyor.
Evora İstanbul, hayatınıza yeni bir soluk getirecek
02.07.2015 15:17
İstanbul’un en gözde bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen devasa proje Evora İstanbul, hayallerinizdeki kusursuz şehri sizin için gerçekleştiriyor
Bendeniz, otelci oluyor!
02.07.2015 14:50
Türk pop müziğinin sevilen isimlerinden Bendeniz, uzun süren suskunluğunu sevenlerini mutlu edecek bir haberle bozmaya hazırlanıyor...
İDO’dan Ramazan Bayramı’na özel tarife
02.07.2015 14:30
İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO), Ramazan Bayramı'na özel tarife uygulamasına 16-19 Temmuz tarihlerinde başlayacak.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000