Apron Mobilya, Alanya'dan 79 bin TL'ye ev sahibi yapıyor

Apron Mobilya, Alanya'dan 79 bin TL'ye ev sahibi yapıyor Apron Group, Alanya'dan 79 bin liraya ev sahibi yapıyor
 
Yazı Boyutu

"Alanya'da ev al emekli ol tatil yap" sloganıyla dikkat çeken Apron Mobilya, eski yazlığınızı alıyor ve kira garantili yeni ev veriyor. 15 yıl boyunca ayda 800 lira kira garantisi, her yıl 20 gün ücretsiz tatil imkanı sunan Apron Mobilya, 2+1 daire full + full dayalı döşeli ev veriyor. Tüm beyaz eşya, televizyon, koltuğundan yatağına, perdesinden halısına kadar tekmil mutfak eşyasına kadar sizin. Devremülk olmayan, normal daire tapunuzu aldığınız evleri Apron Group'a kiralıyorsunuz. Daireler 2+1 ve 79 bin liradan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor. 15 yıl boyunca kira garantisi verilen ve ilk yıl 800 lira, sonraki birinci yıl yüzde 10 oranında kira artışı yapılacak. Diğer yıllarda ise ÜFE oranına göre kira artışı devam edecek.

http://apronmobilya.com.tr/

444 5 297

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Artaş Grubu 30 milyon kişiyi ağırlıyor!
25.05.2015 13:40
ArenaPark, ArmoniPark ve Kayseri Park’ın tamamına sahip olan Artaş Grubu, bu üç AVM’de ayda 2.5 milyon, yılda ise 30 milyon kişiyi ağırlıyor.
Gemlik’te 2 bin 200 yıllık lahit bulundu!
25.05.2015 11:38
Bursa’nın Gemlik ilçesinde inşaat hafriyatında 2200 yıllık lahit ortaya çıktı.
Bülent Ersoy o kıyafetle bu kez pırlantacıya gitti!
25.05.2015 10:27
Bülent Ersoy, geçtiğimiz günlerde usta sanatçı Münir Özpınar’ın cenazesinde giydiği siyah kıyafeti ile pırlantacıda görüntülendi.
Ali Ege Ağaoğlu'nun doğum günü kutlandı!
25.05.2015 10:21
Ali Ağaoğlu'nun oğlu Ali Ege Ağaoğlu 2 yaşına bastı.
Londra'da ördeklere özel yol!
25.05.2015 09:27
Bazı ülkelerde kaldırımda yürümek bile zorken, bu şanslı İngiliz ördeklerin kendilerine özel yolu var!
Kleopatra’dan gelen zarafet artık evinizde!
24.05.2015 16:32
Geçmişi Kleopatra’dan günümüze kadar uzanan josephine koltuklar, modern çağda Fuga Mobilya dokunuşuyla evlerinize konuk oluyor.
Emekliye 3 zam birden geliyor!
24.05.2015 14:23
Temmuz'da emeklilere yönelik rutin zamma ek olarak seyyanen artış ve kesinti zammı devreye girecek.
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000