Apron Mobilya, Alanya'dan 79 bin TL'ye ev sahibi yapıyor

Apron Mobilya, Alanya'dan 79 bin TL'ye ev sahibi yapıyor Apron Group, Alanya'dan 79 bin liraya ev sahibi yapıyor
 
Yazı Boyutu

"Alanya'da ev al emekli ol tatil yap" sloganıyla dikkat çeken Apron Mobilya, eski yazlığınızı alıyor ve kira garantili yeni ev veriyor. 15 yıl boyunca ayda 800 lira kira garantisi, her yıl 20 gün ücretsiz tatil imkanı sunan Apron Mobilya, 2+1 daire full + full dayalı döşeli ev veriyor. Tüm beyaz eşya, televizyon, koltuğundan yatağına, perdesinden halısına kadar tekmil mutfak eşyasına kadar sizin. Devremülk olmayan, normal daire tapunuzu aldığınız evleri Apron Group'a kiralıyorsunuz. Daireler 2+1 ve 79 bin liradan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor. 15 yıl boyunca kira garantisi verilen ve ilk yıl 800 lira, sonraki birinci yıl yüzde 10 oranında kira artışı yapılacak. Diğer yıllarda ise ÜFE oranına göre kira artışı devam edecek.

http://apronmobilya.com.tr/

444 5 297

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
TOKİ konutları Türkiye'nin en sağlam binaları kategorisinde!
27.04.2015 16:21
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Mehmet Ergün Turan, bugün AA Finans Masası'nın konuğu oldu ve sektörle ilgili önemli açıklamalar yaptı.
Doğru nefes al, hastalıktan korun!
27.04.2015 15:53
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından çalışanlar için düzenlenen 'Doğal nefes çalışması' semineri ile doğru şekilde nefes almanın önemi anlatıldı.
Çekmeköy’de konut almanın tam zamanı!
27.04.2015 14:50
216 Yapı tarafından İstanbul Çekmeköy’de hayata geçirilen 216 Butik Plus Rezidans ev alacaklara ödemeyi kolaylaştıran seçenekler sunuyor.
İnternetten alışverişte büyük değişiklik!
27.04.2015 10:22
İnternetten alışveriş yapanlar müjde. E-ticaret yasasına büyük değişiklikler geliyor.
"O kadar malı eşimin üstüne yaptım, pişmanım!"
27.04.2015 09:40
Feryal Gülman’ın 200 milyon liralık boşanma davası açtığı Kemal Gülman, ‘duygusallığı’ yüzünden pişmanlık yaşadığını söyledi.
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
New Yorkluların gözü İstanbul'daki bu caddede!
24.04.2015 12:37
Fatih'te Kadınlar Pazarı’nın bulunduğu İtfaiye Caddesi, New York Times'ın hazırladığı Avrupa’nın en gözde 12 caddesi listesinde yerini aldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000